Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Adjunt coordinador producció vacunes

Valencia
buscojobs España
Publicada el Publicado hace 23 hr horas
Descripción

AXXON selecciona ADJUNT COORDINADOR DE PRODUCCIÓ (H / D) per a l'àrea de producció de vacunes en una important indústria del sector farmacèutic, ubicada a la rodalia de Girona.

La seva missió serà supervisar i coordinar els processos productius de la planta i zones de fabricació estèrils, motivant i formant a l'equip, i assegurant el compliment de les normes i procediments establerts.


Responsabilitats:

1. Supervisar, coordinar i motivar l'equip de producció (tècnics i operaris), fomentant l'excel·lència i el treball en equip.
2. Garantir la transferència d'informació entre els responsables de torn per assegurar la continuïtat de tots els processos de fabricació.
3. Detectar necessitats de formació, participar en processos de formació del personal i realitzar avaluacions periòdiques.
4. Vetllar per la seguretat i salut del personal.
5. Col·laborar en la planificació de la producció de la unitat.
6. Garantir el compliment de les Normes de Correcta Fabricació (NCF), seguir els procediments i protocols de treball, i assegurar la correcta documentació i registres.
7. Assegurar la presa de mostres i la realització dels controls establerts.
8. Revisar la documentació dels lots produïts.
9. Investigar i documentar desviacions i no conformitats durant la fabricació.
10. Aplicar accions correctores per solucionar desviacions i no conformitats detectades durant la producció o auditories.
11. Participar en el desenvolupament i fabricació de lots pilot.
12. Vetllar pel manteniment, neteja i higiene de la unitat, instal·lacions i equips.
13. Assegurar el compliment de validacions, calibracions i qualificacions.
14. Proposar manteniments preventius i altres millores.


Requisits:

* Grau en Enginyeria Química o Bioquímica. Valorable grau en Biologia, Biotecnologia, Bioquímica, Farmàcia o similar.
* Imprescindible 1-2 anys d'experiència en supervisió i control de processos de producció, gestionant un equip.
* Valorable 2 anys d'experiència com a operari/a de planta o tècnic/a de producció en indústria farmacèutica, amb dots de lideratge.
* Capacitat de lideratge i gestió de persones en altres sectors també serà valorada positivament.
* Nivell d'anglès mig-alt (B2).
* Persones entusiastes, analítiques, amb capacitat de lideratge, presa de decisions, treball en pressió, planificació, treball en equip i gestió de persones.

Oportunitats de projecció professional en una empresa en creixement i en un entorn biotecnològic innovador. Retribució atractiva i jornada completa de dilluns a divendres, amb torns matí i tarda.

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Valencia
Empleo Provincia de Valencia
Empleo Comunidad Valenciana
Inicio > Empleo > Adjunt Coordinador Producció Vacunes

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar