🧠Oportunitat professional al Baix Empordà – Àrea d’Administració i Compres (Cost Controlling)
Des de la nostra consultoria de selecció col
Seleccionem una persona per incorporar-se a l’equip d’administració, assumint responsabilitats en el departament de compres amb un enfocament en el cost controlling i reportant directament a Direcció General.
Busquem un / a professional jove, ambiciós / a i amb ganes de desenvolupar un pla de carrera dins la Companyia, començant al departament de compres i costos, amb projecció cap a una posició d’adjunt / a a Direcció.
Funcions principals
* Gestionar els preus de cost i de venda de totes les carns, tant pels 14 establiments propis com pels de l’altra empresa del grup, coordinant-se amb els diferents directius.
* Negociar amb proveïdors i participar en la selecció de productes.
* Calcular costos i preus de materials i productes (escandalls, marges, etc.).
* Revisar, actualitzar i mantenir la informació de costos i preus al sistema.
* Analitzar l’evolució i composició dels costos per donar suport al control intern de facturació.
* Coordinar preus de compra i venda entre establiments propis i assessorats, buscant la seva convergència.
* Dissenyar ofertes de productes.
* Coordinar la implantació d’un nou ERP com a projecte clau dins l’à rea administrativa.
Perfil professional
* Formació università ria en ADE, Economia, Enginyeria o similar.
* Es valorarà experiència prèvia en compres, aprovisionament, controlling.
* Domini d’Excel i interès per la gestió de dades i costos.
* Capacitat analÃtica, orientació a resultats i visió de negoci.
* Proactivitat, compromÃs i motivació per créixer professionalment.
Oferim
* Incorporació estable en una empresa sòlida i en expansió.
* Pla de desenvolupament professional amb projecció real cap a Adjunt / a a Direcció.
* Bon ambient de treball i oportunitats de formació.
* Ubicació : Baix Empordà .
* Salari inicial : 27.000 euros bruts anuals + Bonus 10%.
#J-18808-Ljbffr