Des del Departament de Recursos Humans, cerquem un/a Tècnic/a d’Administració de Personal amb experiència en l’àmbit laboral i de nòmines, que vulgui formar part d’un equip consolidat format per 10 professionals. Treballem amb rigor i orientació a l’eficiència, en un entorn col·laboratiu on es valora el bon ambient, la cooperació i el suport mutu .
Aquesta posició ofereix l’oportunitat d’ampliar i consolidar coneixements en diferents convenis col·lectius, ja que donem cobertura a múltiples projectes i serveis dins de l’organització, tots ells amb finalitats socials.
Què oferim?
* Contracte indefinit i jornada completa de 37,5 hores setmanals.
* Dues tardes lliures setmanals, inclòs el divendres, per millorar la conciliació.
* Flexibilitat horària d’entrada i sortida, amb possibilitat de fer el dinar en mitja hora.
* Teletreball d’1 o 2 dies setmanals a partir del tercer mes.
* 4 setmanes de vacances anuals i entre 6 i 8 dies de lliure disposició.
* Oficines situades a Barcelona – Les Corts, amb fàcil accés en transport públic.
* Un equip tècnic especialitzat que treballa de manera coordinada i orientada a l’eficiència.
* Oportunitat de consolidar i ampliar coneixements en gestió laboral i convenis col·lectius, a través de projectes diversos i amb una visió transversal dels serveis.
Funcions principals
* Elaboració i tancament mensual del cicle complet de nòmines (aproximadament 700).
* Tramitació d’altes, baixes i variacions a la Seguretat Social, així com la gestió de contractes laborals, pròrrogues i modificacions.
* Seguiment de venciments contractuals i altres documentacions laborals.
* Gestió i resolució de consultes internes relacionades amb l’àmbit laboral i retributiu.
* Tramitació de processos d’incapacitat temporal (IT) i accidents de treball (AT).
Requisitos:
* Formació en Relacions Laborals, Ciències del Treball, Dret o àmbits relacionats.
* Experiència mínima de 2-3 anys en llocs similars, especialment en entorns amb diversitat de convenis.
* Coneixements sòlids en legislació laboral, Seguretat Social i càlcul de nòmines.
* Habilitats organitzatives, orientació al detall i capacitat per gestionar volums elevats amb eficiència.
* Proactivitat, capacitat de treball en equip i compromís amb la missió de l’entitat.
Sales Assistant Citees Barcelona C/ Portaferrissa - 30H
L'Hospitalet de Llobregat, Catalonia, Spain 2 days ago
L'Hospitalet de Llobregat, Catalonia, Spain 1 week ago
Tècnic/a Administratiu/va – Àrea de Cursos de Lleure Fundació Pere Tarrés – Barcelona
Administratiu/va per al Servei d’Admissions, TCA Minerva (Suplència) Ref. S95-2025
Esplugues de Llobregat, Catalonia, Spain 6 days ago
#J-18808-Ljbffr