Per a una reputada empresa de Vilanova i la Geltrú, líder nacional en el mercat de recuperació de deute, seleccionem un/a Digital Màrqueting Manager.
Responsabilitats i Funcions
* Participar activament en el disseny i desenvolupament de l'estratègia de màrqueting digital, alineada amb l'estratègia global de la companyia.
* Proposar eines per a l'assoliment dels objectius del pla de màrqueting.
* Planificar i gestionar campanyes de màrqueting digital (Google Ads i altres).
* Definir accions de posicionament SEO (optimització de paraules clau, imatges, etc.).
* Proposar, analitzar i fer seguiment de l'estratègia SEM.
* Gestionar i dinamitzar les xarxes socials.
* Analitzar el retorn de les campanyes de màrqueting digital (ROI).
* Participar en l'analítica web per a la presa de decisions estratègiques.
* Mesurar i quantificar el retorn de les accions de màrqueting digital amb eines com Google Analytics, WebTrends, etc.
* Seguiment dels KPI relacionats amb l'estratègia digital.
* Gestió d'eines de contractació de nou personal (Job Today, InfoJobs, etc.).
* Suport informàtic dependent del director tècnic.
Requisits
* Experiència mínima de 2 anys.
* Coneixements de Dreamweaver.
* Treball en equip, creativitat, pensament analític, capacitat de planificació i organització.
* Orientació clara a SEM i Automation per aconseguir leads i gestionar la marca digitalment.
Beneficis
* Remuneració d'acord amb l'experiència i els valors aportats.
#J-18808-Ljbffr