En dependència de la coordinadora de prospecció, els / les candidats / es s’incorporaran a l’equip de l’Àrea Laboral i desenvoluparan les principals funcions del lloc de feina i tasques vinculades:
* Realitzar prospecció del teixit empresarial i coneixement del mercat de treball:
o Identificar i analitzar les ofertes laborals del territori.
o Identificar empreses diana (funcionament, volum, característiques principals, mesures de RSC implementades, etc.).
o Elaborar materials per a l’apropament a l’empresa.
* Realitzar intermediació per cercar acords de col·laboració i establir sinèrgies amb les empreses:
o Realitzar visites a empreses per tal de donar a conèixer el catàleg de serveis ajustat a les diferents necessitats.
o Definir i desplegar el pla de seguiment i fidelització de totes les empreses amb les què es treballa.
* Informar sobre mercat laboral a l’equip d’orientació i als / les usuaris / es:
o Dissenyar i executar accions concretes per a assegurar la circulació d’informació actualitzada en relació al mercat laboral entre els diferents agents implicats (equip de prospecció / equip d’orientació / participants als programes).
o Assistir a reunions internes de treball en les què es traslladi coneixement de mercat laboral.
o Elaborar materials específics per a donar a conèixer continguts concrets.
o Dissenyar sessions grupals per a donar a conèixer informació sobre ocupacions, empreses, i/o sectors concrets.
* Gestionar processos de pràctiques:
o Identificar empreses interessades en acceptar personal en pràctiques per part de l’empresa.
o Fer l’emparellament entre persones i llocs de pràctiques.
o Informar tant a les empreses com als / les participants de les condicions generals del procés de pràctiques: durada i horari, inici i finalització.
o Recull de les dades necessàries per a la gestió del conveni de pràctiques.
o Acompanyar en l’inici de les pràctiques per a presentar el / la participant al / a responsable del procés.
o Realitzar seguiment del procés i de la satisfacció d’ambdues parts.
o Recollir la documentació associada a l’assistència i valoració de les pràctiques no laborals.
o Valorar la possibilitat d’inserció de l’usuari / a participant.
* Gestionar ofertes de feina:
o Identificar necessitats de contractació de l’empresa.
o Descriure l’oferta de feina (condicions laborals i perfil competencial requerit).
o Pactar amb l’empresa el nombre de candidatures a enviar i la tipologia de procés de preselecció que es durà a terme.
o Rebre candidatures i fer-ne la preselecció corresponent segons acords presos.
o Realitzar seguiment de les candidatures enviades a l’empresa.
* Gestió administrativa:
o Gestionar la documentació pertinent i establerta en la gestió d’ofertes i la tramesa de dades de caràcter personal (RGPD, LOPD, etc.).
o Tramitar la documentació vinculada als processos de pràctiques no laborals en empreses.
o Registre i gestió de l’oferta a través del canal comunicatiu pertinent (borsa de treball, portal online, base de dades, etc.).
Disponibilitat de vehicle: automòbil. Permisos de conduir: B. Català (parlat B1 - llindar, escrit C1 - funcional), espanyol (parlat B1 - llindar, escrit C1 - funcional).
#J-18808-Ljbffr