Des d’Axxon estem seleccionant, per una reconeguda empresa del sector de l’elaboració de gelats, ubicada a la rodalia de Girona, un/a:
ADMINISTRATIU SUPORT SUPPLY CHAIN/EXPORT (H/D)
La persona seleccionada s'incorporarà a l'equip amb la missió de donar suport dins del departament, i fer el corresponent seguiment de comandes, facturació i suport al departament de compres.
Busquem incorporar a una persona proactiva, organitzada i amb iniciativa.
Principals funcions:
- Gestionar la documentació relacionada amb exportacions (factures, comandes).
- Seguiment de comandes i ordres de servei, terminis de lliurament i resolució d'incidències.
- Donar suport al departament de compres (control d’estocs).
- Interlocució amb proveïdors (nacionals principalment) diària.
- Col·laboració en tasques administratives generals del departament.
S'ofereix:
- Formar part d'un equip dinàmic i amb bon ambient laboral.
- Projecte totalment estable i d’incorporació directa per empresa.
- Banda salarial inicial: 18.000¤/BA (12 pagues).
- Horari de dilluns a dijous, amb flexibilitat horària. Divendres intensiu tot l’any.
- Possibilitat de realitzar teletreball un dia a la setmana.
- Formació contínua i acompanyament durant el procés d’incorporació.
Axxon es una empresa de trabajo temporal y selección de personal que trabaja para conectar a los candidatos/as y empresas que verdaderamente encajan. Generamos conexiones que terminan en relaciones laborales valiosas para que tanto tú como la empresa sigáis creciendo. ¿Encajas con la descripción? No lo pienses más y pasa a formar parte de la comunidad de Axxon Jobbers. Experiència:
- Aportar mínim dos anys d’experiència, realitzant funcions similars o en un departament d’administració.
- Es valorarà que aporti una trajectòria professional en empreses d'alimentació.
- Es tindrà en consideració experiència en mercats internacionals.
- Haver realitzat funcions de gestió i control d'estocs i elaboració d'inventaris.
Formació:
- Aportar estudis de CFGS d’Administració i Finances, Comerç o Logística.
- Habituat/da a treballar amb softwares de gestió.
Habilitats:
- Català i castellà parlats i escrits correctament.
- Persona organitzada, metòdica, amb actitud resolutiva i orientació al detall.
- Competències: Organització, bona comunicació i autonomia.
#J-18808-Ljbffr