Som una Fundació formada per més de 600 professionals que treballa per tenir cura de les persones en situació de fragilitat i del seu entorn, proporcionant-los l’autonomia, el confort i el benestar mitjançant una atenció integral. Gràcies a la diversificació dels nostres serveis, podem donar resposta als diferents estadis de la malaltia o la dificultat.- Realitzar atenció telefònica i presencial als professionals de SAS. - Introducció de dades mitjançant els aplicatius informàtics específics del departament. - Registrar, classificar i arxivar la documentació segons les instruccions rebudes. - Recepció, registre i seguiment dels currículums, accions formatives, etc.- Experiència 3 anys. Es valora experiència en un lloc de treball d'administrativa de recursos humans, experiència en atenció als usuaris, atenció telefònica, recepció, arxiu i documentació, bon desenvolupament amb l'ordinador.- TÍTOL FP DE GRAU MIG- Recursos humans- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- Competències / coneixements: - Cicle formatiu de grau mig en Gestió administrativa - Certificat de professionalitat en tasques administratives. - Coneixements d’informàtica i habilitats digitals avançades. - Experiència en un departament de recursos humans.- Permisos de conduir: b- Contracte laboral temporal (12 mesos)- Jornada completa- Altres beneficis: Contracte temporal amb possibilitat indefinit