📍 Ubicació:
Barcelona📅 Tipus de pràctiques:
Remunerades, amb conveni amb universitat o escola ( IMPRESCINDIBLE )🗣️ Idiomes imprescindibles:
Català, castellà i anglèsT’agradaria fer pràctiques en una agència amb més de 25 anys d’experiència i aprendre tots els secrets del món de la comunicació i el màrqueting? Et busquem!Si estàs als últims cursos de grau de Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, o bé cursant un postgrau o màster orientat a la comunicació corporativa o similar, i vols fer pràctiques remunerades en una agència de relacions públiques, escriu-nos! IMPRESCINDIBLE SIGNAR CONVENI AMB UNIVERSITATD’altra banda, si tens una formació diferent i estàs als últims cursos de grau, postgrau o màster, però t’agrada escriure, crear, relacionar-te amb les persones, organitzar, llegir i estar al dia, i creus que el món de la comunicació pot ser per a tu, volem conèixer-te igualment!Les teves funcions principals seran:
🔹 Comunicació i relació amb mitjans:
redacció, traducció i enviament de notes de premsa, articles i continguts per a xarxes i mitjans.🔹 Gestió de xarxes socials:
adaptació i traducció al català dels continguts, assegurant un to coherent i adequat.🔹 Seguiment de mitjans:
monitorització dels mitjans de comunicació catalans i estatals, i detecció de tendències.🔹 Actualització web:
manteniment dels continguts en català amb qualitat lingüística.🔹 Suport a l’equip de comptes:
elaboració d’informes per a clients, justificacions de subvencions i suport a la gestió diària.🔹 New Business:
col·laboració en la recerca d’oportunitats comercials i suport en l’elaboració de propostes per a clients catalans.Què oferim?✅ Formació pràctica i acompanyament constant d’un equip amb experiència.✅ Flexibilitat horària per poder-ho combinar amb els estudis.✅ Participació en projectes reals amb marques reconegudes.✅ Un ambient jove, col·laboratiu i multicultural.✅ Possibilitat de continuïtat un cop finalitzades les pràctiques.Què busquem?🔸 Estudiants de grau o màster en Comunicació, Periodisme, Traducció, Filologia, Publicitat o similars.🔸 Català nadiu o nivell C2, bon domini del castellà i nivell alt d’anglès.🔸 Coneixements d’eines com Canva, IA, ofimàtica i xarxes socials.🔸 Capacitat d’organització, escriptura creativa i atenció al detall.🔸 Ganes d’aprendre, aportar i créixer en equip.📩 Si t’interessa, envia’ns el teu CV i una breu carta de presentació a info@lfchannel.com🟢 Uneix-te a un equip apassionat per la comunicació, la cultura i la innovació!#pràctiques #comunicació #relacionspúbliques #català #becaLFChannel