A ARIMANY Selecció de Talent ens aliniem amb l’estratègia de la teva empresa i volem ser el teu Partner en Selecció de persones.
El/la Director/a de Persones i Cultura s’incorporarà a l’equip directiu i participarà en les reunions estratègiques, reportant directament a la CEO. La seva missió serà alinear l’estratègia de persones amb els objectius de creixement de la companyia, garantint l’atracció, desenvolupament, retenció i motivació del talent, així com projectant una cultura sòlida, saludable i atractiva.
Responsabilitats principals
• Gestió i desenvolupament d’equips: acompanyar els responsables d’àrea en el reforç i la cohesió dels
seus equips; garantir que cada persona estigui al lloc adequat, motivada, formada i compromesa;
dissenyar i implementar processos d’onboarding i integració efectius.
• Fidelització del talent – Avaluació, formació i desenvolupament: aplicar sistemes de gestió del
rendiment (objectius qualitatius i quantitatius); utilitzar eines d’autoconeixement (p. ex. DISC);
dissenyar plans de carrera i aprofitar recursos formatius (p. ex. crèdit FUNDAE); implantar
mecanismes d’escolta activa; potenciar la participació i sentit de pertinença.
• Atracció i selecció de talent: definir i coordinar processos de selecció alineats amb les necessitats del
negoci; gestionar relacions amb escoles, entitats locals i partners de selecció; garantir la identificació i
incorporació de perfils clau.
• Estratègia i cultura organitzacional: aportar la visió de persones en la presa de decisions
estratègiques; dissenyar i implementar plans de cultura, benestar i compromís; impulsar un entorn
laboral atractiu que reforci la captació i retenció de talent.
• Digitalització i eficiència en RRHH: consolidar l’ús de Factorial i altres eines digitals; optimitzar
processos de càlcul de comissions, control de costos i gestió de CV/entrevistes; implantar mètriques i
indicadors de gestió de persones.
• Benestar i comunicació interna: millorar la comunicació i visibilitat de les iniciatives implementades;
desenvolupar accions corporatives (formació, team building, esdeveniments) que reforcin la motivació
i la cohesió.
Requisits del perfil
• Experiència consolidada en Direcció de Persones / RRHH en entorns de creixement.
• Coneixement sòlid d’estratègia empresarial i vinculació del talent al negoci.
• Capacitat per reforçar equips i generar eficiència en processos de persones.
• Experiència en digitalització de processos de RRHH.
• Habilitats de lideratge, comunicació i gestió del canvi.
• Idiomes: castellà i català imprescindibles; anglès i francès valorables.
Competències clau
• Intel·ligència emocional i empatia.
• Visió estratègica i capacitat analítica.
• Organització i priorització.
• Assertivitat i gestió constructiva de conflictes.
• Lideratge d’influència: ferm però humà.
• Orientació a resultats i millora contínua.
Aquesta oferta està oberta a totes les persones, sense distinció de gènere, edat o origen, amb l’objectiu de fomentar la diversitat i la inclusió.