Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a helpdesk (terrassa)

Terrassa
ITHINKUPC
Técnico helpdesk
Publicada el 29 octubre
Descripción

UPCnet és l’empresa de consultoria i serveis tecnològics de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech, experta en ajudar a les empreses i administracions públiques a potenciar l’agilitat de negoci mitjançant l’ús de les TIC.
A més de donar servei a la Universitat, aportem coneixement a sectors tan diversos com ara la salut, el manufacturing, els béns de consum i l’ administració pública. La nostra expertesa tecnològica és igualment àmplia i comprèn els àmbits de l’Analytics & Big Data, la gestió de sistemes informàtics i xarxes, la seguretat o el desenvolupament d’aplicacions, entre d’altres.

Cerquem una persona que participi en el diseny i desenvolupament de projectes tecnològics principalment dels entorns de kubernetes a nívell d'infraestructura IT.

Funcions

Instal-lació, configuració i posada en marxa de sistemes de containerització i virtualització.
Administració, suport de segon nívell, resolució d'incidències i problemes en els anteriors àmbits.
Automatització de processos mitjançant eines com Terraform, Rundeck i Ansible.

Requisits

Formació: Titulació en Enginyeria Tècnica en Informàtica o Telecomunicacions o CFGS en Administració de sistemes informàtics.

Experiència:
2+ anys de experiência en l'administració de sistemes Linux i Kubernetes, preferiblement en entorns de gran volum i alta disponibilitat.
Coneixements:
Coneixements en VMware i entorns de Cloud AWS.
Coneixements alts d'alguna eina o llenguatge d'scripting (bash, perl, python, etc.)

Competències:
Capacitat de treball en equip, auto-organització, orientació al servei i comunicació.
Capacitat de reacció en situacions de pressió.
Iniciativa, responsabilitat i motivació per l’aprenentatge.
Passió per la tecnologia i visió de futur.
Orientació al client.

Es valorarà

Coneixements d'eines DevOps com Terrafom, Puppet, Ansible, Rundeck, Git, etc.
Coneixement de metodologies àgils
Coneixements en Velero i MinIO
Coneixements en eines de monitorització com Prometheus i grafana
Experiència i/o coneixements de la metodologia ITIL
Certificacions tècniques, especialment en administració de kubernetes (CKA), VMware (VCP-DCV) i xarxes (CCNA)
Bon nívell d'anglès escrit

T'oferim

Incorporació immediata
Estabilitat laboral i creixement professional
Conciliació de la vida personal i professional: disposem d’un original i premiat programa propi de conciliació "PEOPLE FIRST" perquè ens importen les persones de la nostra companyia. Aquest programa inclou un conjunt de mesures en diferents àmbits per afavorir la conciliació:
Flexibilitat d'horaris d'entrada i sortida
Jornades intensives (estiu, Setmana Santa, Nadal i tots els divendres de l'any)
28 dies hàbils de vacances a l'any
Permisos addicionals de maternitat i paternitat, exàmens, etc.
Model híbrid de teletreball
i altres permisos especials!
Desenvolupament professional: disposem d’un programa de formació contínua que t'ajudarà en el teu desenvolupament professional: certificacions oficials, campus online propi, formacions tècniques i en habilitats, formació en anglès, congressos, etc.
Avantatges econòmics a l'entorn UPC: fins un 40% de descompte en programes de màster, postgrau i cursos de formació contínua a la "UPC School", descomptes a l'Òptica Universitària, Esports UPC, etc.

CATEGORIA
Informática y telecomunicaciones

DEPARTAMENTO
Customer Support

NIVEL
Empleado

NÚMERO DE VACANTES
1

ESTUDIOS MÍNIMOS
Ciclo Formativo de Grado Superior

EXPERIENCIA MÍNIMA
Al menos 1 año

JORNADA LABORAL
Intensiva Tarde

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Técnico/a de helpdesk
Eurecat
Técnico helpdesk
30.000 € al año
Oferta cercana
Técnico/a de helpdesk
Centre Tecnològic de la Química a Catalunya
Técnico helpdesk
30.000 € al año
Oferta cercana
Técnico/a de helpdesk
Eurecat
Técnico helpdesk
Ofertas cercanas
Empleo Informática en Terrassa
Empleo Terrassa
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Informática > Empleo Técnico helpdesk > Empleo Técnico helpdesk en Terrassa > Tècnic/a Helpdesk (Terrassa)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar