COMPTABLE (H/D)La persona seleccionada donarà suport a la gestió comptable i administrativa d’algunes àrees i projectes de les empreses del grup, garantint un control acurat dels costos i col·laborant en tasques administratives i de gestió del dia a dia.Funciones- Registrar i revisar assentaments comptables (compres, vendes, bancs, tresoreria)- Comptabilitat general i analítica per centre de cost- Control i registre de factures de proveïdors, clients i subcontractes- Conciliacions bancàries i control de tresoreria- Preparació d’impostos (IVA, IRPF, etc.) amb l’assessoria externa- Coordinació amb direcció per al tancament mensual i control de resultats- Participar en la millora de processos comptables i administratius adaptats a les necessitats del sector agroalimentari- Donar suport en el control i anàlisi de la gestió de subvencions, ajudes o incentius específics del sector ramader i agroalimentari- Tasques administratives i de gestió del dia a dia de les empreses- Ocasionalment podrà donar suport en tasques bàsiques de l’àrea laboralS’ofereix- Incorporació estable i directa a una empresa consolidada i amb diversos projectes actius- Entorn de treball proper i col·laboratiu, on es valora la implicació i l’autonomia- Participar en projectes variats que permeten conèixer diferents àmbits de gestió, com projectes de caire immobiliari i patrimonial, d’explotacions, d’ampliació de negoci, etc.- Tenir una visió global de l’empresa, dels diferents centres de costos i àrees de negoci- Formació inicial i suport en l’adaptació als procediments i programes de l’empresa- Jornada completa amb flexibilitat horària- Franja salarial entre 24.000 ¤ ba i 27.000 ¤ baExperiència- De 3 a 5 anys d’experiència en comptabilitat general dins d’una empresa o assessoriaFormació- Aportar formació mínima de CFGS en administració i finances- Es valorarà formació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Comptabilitat i Finances o EconomiaHabilitats- Coneixement d’ERP/programari comptable- Bon nivell d’Excel i eines digitals per informes i control de costos- Persona organitzada, polivalent, amb autonomia i amb facilitat per adaptar-se a diferents àrees de treball (comptabilitat, administració, laboral…)- Tenir sòlids coneixements en comptabilitat per tal que l’empresa només l’hagi de formar en els diferents centres de costos- Persona analítica, amb capacitat d’informació meticulosa i de raonar en els detalls dels centres de costos- Capacitat de treballar en equip i relacionar-se amb companys/es d’altres departaments#J-18808-Ljbffr