Dins del Pla d'Expansió d'Etalentum Selecció, seleccionem un/a Àrea Manager per a donar suport al creixement de la primera empresa de selecció de personal en nombre d'oficines a Espanya.
A Etalentum estem especialitzats en headhunting de càrrecs intermedis i Directius i selecció de personal de proximitat per a llocs de treball estables, serveis que prestem a través de la nostra àmplia xarxa de més de 40 oficines de proximitat a Espanya, Andorra i Itàlia. Dins l'estructura de l'equip de Departaments Centrals requerim incorporar una persona responsable, proactiva, orientada a resultats, amb visió d'empresa i elevada capacitat comunicativa. La missió del lloc de treball és actuar d'enllaç entre les diverses oficines assignades i Central, col·laborant amb les oficines assignades a l'assoliment dels seus objectius de rendibilitat a través de la qualitat i l'eficiència en processos.
En dependència directa del/la Director/a d'Operacions, el/la candidat/a seleccionat/da realitzarà les següents tasques i funcions:
* Realitzar un seguiment regular dels indicadors clau de rendiment (KPI) de les oficines assignades i garantir l'assoliment dels objectius marcats.
* Realitzar visites periòdiques a les oficines per a avaluar la seva evolució, proporcionar orientació i suport als Directors/es, i assegurar que es segueixin els estàndards de qualitat d'Etalentum Selecció.
* Assegurar la correcta aplicació del mètode Etalentum per a oferir la millor experiència als clients / candidats.
* Desenvolupar i implementar estratègies comercials i de màrqueting en col·laboració amb les oficines per a augmentar la rendibilitat i el creixement de la unitat de negoci.
* Proporcionar formació i desenvolupament professional a Consultors i Director/es de les oficines assignades.
* Col·laborar estretament amb altres equips interns per a garantir la coherència i el compliment dels objectius organitzacionals.
S'ofereix:
* Formar part d'una empresa i d'un equip dinàmic en continu creixement i desenvolupament.
* Estabilitat laboral i opcions de desenvolupament professional.
* Formació inicial i continua a càrrec de l'empresa.
* Flexibilitat horària i organitzativa.
* Oportunitat de formar part d'una empresa en expansió nacional i internacional.
* Eines necessàries per al lloc de treball (mòbil, PC,...).
Es requereix:
* Capacitat de comunicació i negociació per a comunicar-se de manera clara i efectiva.
* Hàbit en l'ús de CRM, la qual cosa et permetrà optimitzar les teves tasques diàries i col·laborar de manera efectiva amb l'equip.
* Disponibilitat per a viatjar setmanalment dins d'Espanya, ja que formaràs part d'un equip dinàmic i hauràs d'estar present en el terreny (70%- 75% del temps hàbil).
* Carnet de conduir B i, preferiblement, vehicle propi (l'empresa abonarà les despeses de quilometratge i dietes).
Estudis:
* Es valorarà positivament formació universitària en ADE, Ciències Empresarials, Economia, Màrqueting o similars o experiència professional equivalent.
* Es valorarà positivament formació complementària en l'àmbit dels RRHH o experiència en selecció de personal.
Experiència mínima:
* Es requereix experiència mínima d'1-2 anys en posicions comercials o gestió d'unitat de negoci o punt de venda.
* Es valorarà molt positivament experiència en el sector retail, exercint funcions com a Area Manager o Coordinador/a.
Idiomes:
* Català i castellà: avançats.
* Anglès: es valorarà positivament el domini avançat de l'idioma (B2 - C1), tot i que no és imprescindible.
Requisits valorables:
* Es valorarà positivament experiència prèvia en gestió comercial o gestió d'una unitat de negoci, així com en selecció de personal, sigui com a client o candidat.
* Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.