Empresa dedicada al
sector immobiliari
precisa incorporar personal per
administració / recepció
per incorporar a l'equip de treball a
Lloret de Mar.
Condicions laborals:
Contracte:
IndefinitHorari:
40h setmanalsSalari:
1.450€ / bruts mensuals
Tasques i responsabilitats:
Gestió de lloguers:
seguiment de contractes, incidències i renovacions.Control i gestió dels subministraments (aigua, llum, gas, internet, etc.).Gestió de cobraments i pagaments a llogaters, proveïdors i propietaris.Preparació i enviament de remeses bancàries.Emissió de factures i control administratiu de la facturació.Atenció telefònica i gestió del correu electrònic corporatiu.Tasques administratives generals i suport a l’equip comercial.
Requisits:
Formació i experiència:
No es requereix
Altres requisits:
Idiomes:
Català i CastellàMolt valorable domini d'altres idiomesDomini d’eines informàtiques bàsiques (Office, correu electrònic, escàner, etc.). Experiència o familiaritat amb plataformes immobiliàries (CRM, portals, etc.).
Competències valorables:
ComunicacióPlanificació i OrganitzacióResponsabilitat
#J-18808-Ljbffr