En dependència al responsable de taller, s'encarregarà de realitzar funcions administratives de l'área de taller, gestionant i sent l'enllaç amb les companyies i perits, així com la documentació generada.
Atenció al client, recepció de vehicles, obrir les ordres de treball, gestió de documentació necessària i realitzar la comprovació d'aquesta. A més, s'encarregarà del lliurament del vehicle al client, explicant la factura i els treballs realitzats. Sol-licitar al departament de recanvis les peces necessàries per a la reparació, així com, controlar l'existència de l'estoc de recanvis necessaris per als treballs previstos de realitzar en el taller. Confeccionar les ordenis de reparació i pressupostos amb Audatex. Controlar, juntament amb el cap de taller, la càrrega de treball general, així com realitzar el seguiment de cadascuna de les reparacions. Realitzar peritatges i coordinar amb els perits les taxacions de les reparacions.
- Experiència 2 anys. Formació relacionada amb l'área d'Administració, finances o automoció. Experiència 2-3 anys fent tasques similars, preferiblement al sector posat-post-venda automoció, assessor servei o perit. Domini de programes informàtics habituals del sector automoció (Quiter, Incadea, Audatex, etc). Valorable disposar de coneixements en mecànica d'Automoció Xapa i Pintura.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - comerç i màrqueting
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Disponibilitat de vehicle: automòbil
- Permisos de conduir: b - automòbil _=3.500 k, seients _=9, amb remolc _=750 k, i tricicles i quadricicles de motor
- Contracte laboral indiferent
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1600' fins a '1650'