Descripció de l'oferta
Cambrer/a avançat en atenció al Client en sala i menjador.
(Interessant) a Girona
Funcions i requisits de la vacant
Assistir a les funcions encomendades pel responsables màxims de menjador durant el servei i la direcció, disposant d'un marc d'autonomia per desenvolupar les tasques definides: Control de secció, benvinguda al client, recomanació de l'oferta diària, presa de comandes, atenció al client, oferiment dels productes i proposta de facturació, seguiment i valoració del servei.
Condicions que ofereix l'empresa
Planificacions.
40h+HE.
en 5 dies laborables + 2 dies festius /Setmana.
Vacances rotatives.
Perfil i requeriments
- levels d'experiència i formació: Graduat/ada amb titulació; Batxillerat; FP II amb Hoteleria i Turisme; Cicles Formatius de Grau Mitjà/Superior segons titulacions compatibles
- capacitat de prendre decisions, autonomia en el desenvolupament de responsabilitats
- habilitats de tracte amb el client, amabilitat, capacitat de treball en grup, comunicativa i receptiva
- orientació a resultats i al client; autovaloració; disponibilitat d'habitatge proper i/o vehicle
Altres dades a destacar
L'empresa ofereix formació interna i externa, i possibilitats de promoció.
Es precisa visió empresarial i establir estàndards de qualitat com ISO 9001, ISO 22000, o ISO 14000, amb el dept de SIG.
#J-18808-Ljbffr
📌 Cambrer/A Avançat En Atenció Al Client En Sala I Menjador. (Interessant) A Girona
🏢 Reconeguda empresa de restauració, amb dilatada experiència en el sector, ubicada al centre de Giron
📍 Oña