Gosbi Pet Food és una empresa fundada el 2003 que aposta per la qualitat, l'honestedat i el respecte pels animals. Forma part d'un equip dinàmic en una empresa que no para de créixer.
Busquem un/a Responsable de Compres per unir-se al nostre equip.\" La persona seleccionada reportarà al Cap d'Operacions i a Direcció, i s'encarregarà de coordinar i supervisar els processos de compres de producte final amb proveïdors consolidats, tant nacionals com internacionals, assegurant la qualitat, la rendibilitat i el compliment de les especificacions tècniques establertes.
FUNCIONS PRINCIPALS
Gestionar i optimitzar el procés de compres de producte final, garantint el compliment dels objectius de cost, qualitat i termini.
Verificar les especificacions tècniques i coordinar-se amb els departaments implicats per assegurar la conformitat dels productes.
Negociar condicions i establir relacions estables amb proveïdors nacionals i internacionals.
Fer seguiment de comandes i caducitats, tot i que aquestes siguin àmplies, assegurant una traçabilitat correcta.
Analitzar i controlar pressupostos oberts sota demanda, amb capacitat de reportar desviacions i resultats a Operacions i Direcció.
Detectar i proposar millores en processos d'aprovisionament i subministrament.
Donar suport en l'obertura de nous mercats, garantint la competitivitat i sostenibilitat de la cadena de compres.
Controlar els nivells d'estoc dels diferents magatzems de la companyia per evitar trencaments o obsolescència per caducitat.
Gestionar importacions extracomunitàries.
S'OFEREIX
Incorporació estable a una empresa consolidada i en expansió.
Projecte amb possibilitats reals de creixement i desenvolupament professional.
Bon ambient de treball i equip multidisciplinari.
Horari versátil de dilluns a divendres.
Retribució competitiva, amb una forquilla segons experiència.
REQUISITS DEL LLOC DE TREBALL
Formació i coneixements:
Grau en ADE, Economia, Enginyeria Industrial, Logística o similar.
Coneixements sòlids d'Excel i eines de gestió. Power BI.
Es valorarà experiència en programes ERP; l'empresa treballa amb un sistema intern fet a mida.
Experiència:
Mínim 3 anys d'experiència en compres i gestió de proveïdors, preferentment en empreses industrials del mateix sector o del sector alimentació.
Experiència en negociació i en processos d'aprovisionament internacional.
Idiomes:
Nivell alt d'anglès, imprescindible per a la gestió amb mercats internacionals.
Domini del català i castellà a nivell professional.
Perfil personal:
Professional amb capacitat analítica, organització i orientació a resultats.
Habilitats de negociació, comunicació i treball en equip.
Persona curiosa, proactiva i amb capacitat per adaptar-se a un entorn en constant creixement.
\"El nostre compromís és seleccionar el candidat o candidata més qualificat/da basant-nos únicament en els seus mèrits i potencial. T'hi esperem\"