Overview Abercrombie & Fitch Co. is a global, digitally led omnichannel specialty retailer of apparel and accessories catering to kids through millennials with assortments curated for their specific lifestyle needs.
La compañía opera una familia de marcas, incluyendo Abercrombie & Fitch, YPB, abercrombie kids, Hollister y Gilly Hicks, con tiendas y sitios de comercio electrónico en Norteamérica, Europa, Asia y Oriente Medio.
Abercrombie & Fitch Co. lidera con un propósito y siempre pone a nuestra gente en primer lugar.
The Role El Assistant Manager es un rol multifacético que fusiona la estrategia comercial, las operaciones, la creatividad y la gestión de personas. Estratégicamente, es responsable de impulsar los resultados de ventas analizando el negocio y brindando la mejor atención al cliente. Supervisa las operaciones diarias de la tienda, incluidas las rutinas de apertura y cierre, y promueve la eficiencia en todos los procesos. Aplica su creatividad a través de la gestión de la mercancía, la recomendación de estilos y el conocimiento del producto. También es líder de talento, gestionando reclutamiento, capacitación, fidelización y desarrollo del personal. Se espera que muestre su mejor versión cada día y, con una filosofía de promoción interna, tenga la oportunidad de convertirse en futuro líder de la tienda.
What You’ll Do / Lo que harás
Customer Experience
Drive Sales
OMNI Channel Fulfillment
Store Presentation and Sales Floor Supervision
Store & Stockroom Operations
Staffing, Scheduling, and Payroll Management
Training and Development
Communication
Asset Protection
Requisitos / What It Takes
Grado/licenciatura o un año de experiencia en supervisión en un puesto de atención al cliente
CEFR B2 Fluency en inglés y español, requerida
Capacidad para trabajar en entornos dinámicos y desafiantes
Habilidad para el trabajo en equipo
Proactividad
Impulso para la consecución de objetivos
Multitarea
Interés y conocimiento en moda
What It Takes / Lo que Conlleva
Bachelors Degree OR one year of supervisory experience in a customer-facing role
CEFR B2 Fluency in English & Spanish, required
Strong problem-solving skills
Ability to show up in a fast-paced and challenging environment
Team building skills
Self-starter
Drive to achieve results
Multi-Tasking
Fashion Interest & Knowledge
What You’ll Get / Qué obtendrás As an Abercrombie & Fitch Co. associate, you’ll be eligible to participate in a variety of benefit programs designed to fit you and your lifestyle. A&F; is committed to providing simple, competitive, and comprehensive benefits that align with our Company’s culture and values, but most importantly – with you. We also provide competitive incentives to reward the commitment our associates have for moving our global business forward:
Quarterly Incentive Bonus Program
Private Medical Plan
Additional Paid Time Off
Paid Volunteer Day per Year
Merchandise Discount
Associate Assistance Program
Training and Development
Opportunities for Career Advancement
A General Team of People Who'll Celebrate you for Being YOU
Abercrombie & Fitch Co. is an Equal Opportunity employer.
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Any job offers for this role could be subject to and conditional upon the applicant carrying out applicable work visa formalities. You could be contacted by the company to find out which documents you will need to provide.
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