Vols treballar com aTècnic/a Coordinador de Compres en l'àmbit sanitari i formar part de l'Hospital Clínic de Barcelona a l'Àrea del Medicament?
Això t'interessarà!
Per què treballar a l'Hospital Clínic?
* Desenvolupament personal i professional: Podràs continuar creixent sempre i comptant amb suport dels teus companys quan ho necessitis. A més a més, aquest entorn de treball et donarà eines per poder enriquir els teus coneixements i assolir competències professionals.
* Treball en equip: L'equip t'ajudarà en el que necessitis, resoldrà absolutament tots els teus dubtes i et donarà un cop de mà en el teu dia a dia. Com a professional, podràs experimentar situacions de contacte interpersonal on el treball en equip serà fonamental per la resolució de les tasques.
* Oportunitat de continuar treballant amb nosaltres: Si estàs motivat/a, això es veurà reflectit en la possibilitat de continuar col·laborant amb nosaltres. Si tens un bon acompliment, això es veu reflectit després.
* Hospital pioner: És un dels millors hospitals d'Espanya, veuràs coses que no veus en altres institucions. Aquest entorn de treball és un espai ideal pel treballador i es tindrà en compte les teves condicions.
Funcions:
Coordinar els processos d’adquisició de medicaments i productes sanitaris, assegurant la qualitat, eficiència i sostenibilitat en la gestió dels recursos.
Funcions principals:
* Coordinar amb els serveis assistencials i de farmàcia per identificar necessitats i establir prioritats.
* Gestionar processos de licitació, negociació i contractació amb proveïdors.
* Assegurar el compliment de la normativa vigent en matèria de contractació pública.
* Analitzar indicadors de gestió i proposar millores en eficiència i qualitat.
* Participar en projectes de transformació digital i sostenibilitat en compres.
Requisits:
* Titulació reglada de Formació Professional de Grau Superior en Administració i Finances o formació relacionades amb Administració d’Empreses o similars.
* Experiència mínima de 1 anys en compres hospitalàries o en gestió de compres en l’àmbit sanitari.
* Coneixement de la normativa de contractació pública.
* Domini d’eines ofimàtiques i plataformes de gestió de compres.
Es valorarà:
* Experiència en compres de medicaments i productes sanitaris.
* Coneixement de sistemes ERP hospitalaris.
* Capacitat de treball en entorns multidisciplinaris.
Què t'oferim:
* Incorporació a un centre de referència en recerca, docència i assistència sanitària.
* Entorn de treball col·laboratiu i orientat a la millora contínua.
* Contracte suplències i condicions competitives segons conveni.
DEIXA'NS CONÈIXER-TE!
En el cas que el professional es volgués presentar a una convocatòria de contracte indefinit, caldrà disposar del nivell corresponent de català a la categoria convocada en un termini de tres anys.
Quieres trabajar como Técnico/a Coordinador de Compras en el ámbito sanitario y formar parte del Hospital Clínico de Barcelona al Área del Medicamento?
¡Esto te interesará!
¿Por qué trabajar en el Clínic?
* Desarrollo personal y profesional: Podrás seguir creciendo y contando con el apoyo de tus compañeros cuando lo necesites. Además, este entorno de trabajo te proporcionará herramientas para poder enriquecer tus conocimientos y conseguir competencias profesionales.
* Trabajo en equipo: El equipo te ayudará en lo que necesites, resolverá todas tus dudas del día a día. Como profesional, podrás experimentar situaciones de contacto interpersonal en las que el trabajo en equipo será fundamental para la resolución de las tareas.
* Oportunidad de seguir trabajando con nosotros: Si estás motivado/a, eso se verá reflejado en la posibilidad de seguir colaborando con nosotros. Si tienes un buen desempeño, eso se ve reflejado después.
* Hospital pionero: Es uno de los mejores hospitales de España, verás cosas que no ves en otras instituciones. Este entorno de trabajo es un espacio ideal para el trabajador y se tendrán en cuenta tus condiciones.
Funciones:
Coordinar los procesos de adquisición de medicamentos y productos sanitarios, asegurando la calidad, eficiencia y sostenibilidad en la gestión de los recursos.
Funciones principales:
* Coordinar con los servicios asistenciales y de farmacia para identificar necesidades y establecer prioridades.
* Gestionar procesos de licitación, negociación y contratación con proveedores.
* Asegurar el cumplimiento de la normativa vigente en materia de contratación pública.
* Analizar indicadores de gestión y proponer mejoras en eficiencia y calidad.
* Participar en proyectos de transformación digital y sostenibilidad en compras.
Requisitos:
* Titulación reglada de Formación Profesional de Grado Superior en Administración y Finanzas o formación relacionadas con Administración de Empresas o similares.
* Experiencia mínima de 1 años en compras hospitalarias o en gestión de compras en el ámbito sanitario.
* Conocimiento de la normativa de contratación pública.
* Dominio de herramientas ofimáticas y plataformas de gestión de compras.
Se valora:
* Experiencia en compras de medicamentos y productos sanitarios.
* Conocimiento de sistemas ERP hospitalarios.
* Capacidad de trabajo en entornos multidisciplinarios.
Que te ofrecemos:
* Incorporación en un centro de referencia en investigación, docencia y asistencia sanitaria.
* En torno a trabajo colaborativo y orientado a la mejora continua.
* Contrato suplencias y condiciones competitivas según convenio.
¡DÉJANOS CONOCERTE!
En el supuesto de que el profesional se quisiera presentar a una convocatoria de contrato indefinido, habrá que disponer del nivel correspondiente de catalán a la categoría convocada en un plazo de tres años.
#J-18808-Ljbffr