A ILERTEC, creiem i invertim en el desenvolupament professional i personal dels nostres equips i actualment ens trobem en la recerca d'un / a tècnic / a Helpdesk pel nostre departament de Sistemes.
Ets una persona orientada a la qualitat i el client intern amb capacitat de resolució, orientació els resultats i t'agrada treballar en equip.
Funcions
Configuració i manteniment de servidors en entorns Windows
Configuració de firewall i VPN
Gestió de entorns cloud : Microsoft 365
Gestió de copies de seguretat : Acronis, Veeam
Assistència tècnica a clients remota i presencial
Valorem
Experiència mínim de 2 any resolent incidències en remot i in-situ com a Tècnic / a de 2on nivell de Cau / HelpDesk
Titulació CFGS Administració de Sistemes informàtics en xarxa (CFGM sistemes microinformàtics)
Carnet de conduir
Capacitat de resol
lució d'inicidencies de forma autonoma.
Què Oferim?
Lloc de treball fiable, dintre d'un equip dinàmic i innovador.
Jornada complerta ( dill a dij. 8 : 00 a 17 : 15 Divendres de 8 : ***** : 15)
Lloc treball presencial, amb possibilitat de realtizar alguna jornada de forma remota.
.
#J-*****-Ljbffr