Responsabilitats del càrrec
* Planificació i coordinació:
• Dissenyar i planificar el projecte del casal, definint els objectius, la temàtica i les activitats.
• Coordinar l'equip de monitors/es, assignant tasques i responsabilitats.
• Gestionar els aspectes logístics, com ara l'espai, el transport i el servei de càtering.
• Elaborar el calendari d'activitats i planificar les sortides i excursions.
• Fer llistat de materials necessaris i fer la compra segons criteris pressupostaris i de gestió que se li donin.
* Gestió de l'equip:
• Participar en la selecció dels monitors/es.
• Fer seguiment de la documentació per la contractació.
• Reunions prèvies per donar a conèixer la programació i els usuaris.
• Supervisar i donar suport a l'equip durant el desenvolupament del casal.
• Resoldre conflictes i gestionar situacions difícils.
* Atenció als infants i les famílies:
• Garantir l'atenció individualitzada a cada infant, tenint en compte les seves necessitats específiques.
• Gestionar les necessitats mèdiques i farmacològiques dels infants.
• Establir canals de comunicació eficaços amb les famílies.
• Informar a les famílies sobre el desenvolupament del casal.
• Recollir feedback de les famílies per a millorar el casal.
* Seguretat i benestar:
• Garantir la seguretat dels infants en totes les activitats.
• Preparar un pla de contingència per a imprevistos i pla d’emergència de l’espai.
* Avaluació i millora:
• Realitzar una avaluació diària i setmanal del casal.
• Preparar un informe final amb els resultats i conclusions.
• Identificar àrees de millora i implementar canvis per a futures edicions.
* Relació amb entitats externes:
• Coordinació amb entitats externes, com ara serveis socials, centres especialitzats i altres organitzacions.
• Gestió de permisos i assegurances necessaris.
• Coordinació amb la direcció de l’escola per disposar dels espais necessaris i garantir el retorn en les millors condicions.
#J-18808-Ljbffr