Incorporant-se com a Strategic Marketing Manager a làrea Industrial assumirà com a funcions i responsabilitats principals:
Gestió de segments.
Orientació cap a la gestió del marge des duna perspectiva de màrqueting.
Fer formació a lequip de vendes.
Anàlisi de mercat.
Coordinar el desenvolupament de materials.
Tenir coneixement empresarial i habilitats financeres aplicades al desenvolupament destratègies.
Ser responsable de la planificació diniciatives i de la coordinació de les diferents àrees.
Liderar el pla dactivació de marca sobre lequip de comunicació.
Definir els indicadors clau (KPIs) per avaluar leficàcia i mostrat limpacte en els objectius i metes empresarials. Oferta de treball a la comarca Osona
Professional amb formació en Enginyeria Industrial (Grau o Màster).
Es valorarà experiència en gestió de producte i coneixença del negoci i mercat.
Coneixements de màrqueting.
Anglès nivell mig-alt, valorant altres idiomes com el francès, alemany, xinès o italià.
- Es valorarà experiència en gestió de producte i coneixença del negoci i mercat.
- Coneixements de màrqueting.
- Anglès nivell mig-alt, valorant altres idiomes com el francès, alemany, xinès o italià.
Persona amb habilitats sòlides de comunicació, autonomia i capaç de treballar eficaçment en un entorn dinàmic i ràpid. Treball en equip, habilitats de gestió del temps i organització.