EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Seràs el suplent del/la Secretari/a del Servei a la que s'assigni sent responsable de la part administrativa i contribuint al bon funcionament del mateix.
LES RESPONSABILITATS:
* Donar suport a l'organització interna del servei assistencial en aspectes relacionats amb l'assistència i la gestió del servei.
* Gestió i planificació de les agendes dels professionals del servei (reunions, actes reunions de Servei, sales, links).
* Gestió d'informes.
* Transcriure els informes sol·licitats per l'equip facultatiu i tècnic.
* Utilització del Sistema informàtic de l'hospital per treure llistats d'activitat quirúrgica diària.
* Fer comandes.
* Atenció telefònica interna/externa.
* Gestió dels enviaments.
* Acompanyament i gestió d'accessos de les noves incorporacions i residents al servei (informàtics, roberia).
* Control de l'arxiu documental del servei.
* Control i petició d'existències de material d'oficina del servei.
* Suport amb la gestió d'incidències.
* Centralització i gestió de les peticions del servei (Caus, primes, permisos).
* Rebre i canalitzar la correspondència al personal del servei.
* Difusió dels comunicats interns, reunions, sessions, congressos, etc. (centralització Caps Servei).
* Recopilació de l'activitat assistencial mensual del servei.
* Elaboració de l'estadística de l'activitat assistencial del servei.
* Preparació de la facturació a centres externs de l'activitat realitzada.
* Validació de les factures rebudes per l'activitat derivada a centres externs.
JORNADA HORARI I CONTRACTE:
* La jornada variable.
* Horari: de dilluns a divendres de 8:00h a 16:26h, amb una hora per dinar.
* Contracte temporal.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
* Formació FP II Administratiu, cicle de grau superior (branca administrativa), Tècnic/a Superior en Documentació i administració Sanitàries, o Grau.
* Experiència mínima d'un any en lloc de treball equivalent.
* Nivell C de català o equivalent.
* Coneixement i experiència en Microsoft Office (word, excel i power point) a nivell d'usuari.
* Tenir les competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
VALOREM:
* Experiència realitzant tasques similars al sector sanitari.
* Nivell d'anglès alt.
* Coneixements d'altres idiomes.
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
Per a poder inscriure't a aquesta oferta de treball clica al botó "Inscriu-te" que veus en aquesta mateixa pantalla.
T'animem a centrar la teva candidatura en la teva experiència i competències. No és necessari incloure fotografia, gènere o edat.
Esplugues de Llobregat, 18/11/2025