Description:
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, sexe, orientació sexual o diversitat funcional.
Volem incorporar un/a Coordinador/ora per al Contact Center a Barcelona. La teva missió principal serà vetllar pel bon funcionament del servei, assegurant una comunicació fluida amb el client, coordinar i motivar l'equip de treball
Imagina't com serà el teu dia a dia:
- Liderar, coordinar i motivar l'equip de treball, garantint l'excel·lència del servei i el compliment dels estàndards de qualitat.
- Dur a terme la planificació de la cobertura del servei i elaborar el quadrant d'horaris del personal, així com garantir la cobertura del servei.
- Mantenir una relació directa, sòlida i col·laborativa amb el client per conèixer i satisfer les seves necessitats i expectatives.
Què t'oferim:
- L'oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
- Formació i aprenentatge continu: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-te també forma part del procés.
- Contracte: interinitat.
- Jornada i horari laboral: 37,5 h/setmanals : de dilluns a divendres de 9:00 h / 9:30 h a 17:30 h / 18:00 h.
- Incorporació: inmediata.
- Lloc del centre del treball: Barcelona.
Requirements:
- Ser una persona amb iniciativa, disposar de lideratge, resolutiva, orientada als resultats i amb una orientació al servei destacada.
- Empatia per les persones i sensibilitat per a empoderar, guiar i inspirar a l'equip de treball en un entorn de treball saludable.
- Formació: Turisme, Publicitat i Relacions Públiques, Humanitats, Comunicació, Història, Història de l'Art, Belles Arts o equivalents.
- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe, anglès avançat.
- Es valorarà molt positivament posseir experiència en gestió, coordinació i supervisió d'equips.
- El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura.