Descripció del lloc
A bonÀrea estem buscant una persona proactiva i amb ganes de formar part del nostre equip.
Si t'apassiona l'atenció al client, ets una persona organitzada i gaudeixes treballant en un entorn dinàmic, aquesta oportunitat és per a tu!
La persona seleccionada s'incorporarà a l'equip per donar suport en tasques administratives i d'atenció al client. Treballarà en horari de 9:00 a 13:00, gestionant la centraleta de pinsos i realitzant les següents funcions:
-Atenció telefònica i per correu electrònic.
-Enquestes de satisfacció.
-Recepció i gestió de visites.
-Arxiu de factures.
-Tasques administratives diverses.
-Coordinació i gestió de viatges. [+]
Formació Mínima
Cicle Formatiu de Grau Mitjà (FP1) en Administració, Gestió o similar.
Altres requisits
Domini del català i castellà, tant oral com escrit.
Persona proactiva, amb capacitat d'organització i orientació al client.
Bon tracte, empatia i habilitats comunicatives.
Coneixements bàsics d'eines ofimàtiques.
Incorporació
Immediata
Salari
Segons conveni.
Comparteix: