Des de TANDEM SOCIAL, SCCL, col·laborem en el procés de selecció de Dincat Federació que està cercant un/a Referent del Programa de Conciliació Familiar. Busquem una persona per incorporar-se el maig de 2025 com a Referent del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID.
Aquesta figura tindrà la missió de garantir la implementació i millora contínua del servei, assegurant un impacte positiu en la gestió del programa i, en conseqüència, en la Qualitat de Vida de tot el nucli familiar.
Què és Dincat Federació?
És la Federació d'entitats socials que donen serveis i suports a les persones amb discapacitat intel·lectual i la veu principal en la defensa dels drets de les Persones amb Discapacitat Intel·lectual (DID) a Catalunya.
La nostra missió principal és vetllar per la defensa i l'exercici ple dels drets de les persones amb discapacitat intel·lectual i de les seves famílies a tot el territori, a través de la xarxa d'entitats federades, promovent una societat més justa i inclusiva. Els seus valors defineixen com treballen:
* Compromís amb les persones i els seus projectes de vida.
* Dignitat i igualtat de drets i oportunitats.
* Participació del col·lectiu en la presa de decisions.
* Competència, eficàcia i eficiència en totes les nostres actuacions.
* Transparència en la gestió de les nostres entitats.
Què és el Servei de Conciliació Familiar?
El Servei de Conciliació Familiar és un dels dos pilars que conformen el Programa d'Atenció a Famílies amb Fills/es amb DID (SAFDID) de Dincat. Proporciona els suports que les famílies amb fills/es amb DID necessiten per empoderar-se i desenvolupar-se plenament, assolint la màxima Qualitat de Vida per a cada membre, desenvolupat en tot el territori català.
Tot el programa i serveis els presten directament entitats de primer nivell sòcies de Dincat, que s'encarreguen de la coordinació, gestió, execució i justificació dels serveis finançats via subvenció pública de la Generalitat de Catalunya.
El Programa SAFDID es desenvolupa mitjançant 2 serveis diferenciats i complementaris:
* Servei de Suport Familiar: Facilita eines i recursos per l'apoderament familiar que facilita la cura d'aquest.
* Servei de Conciliació Familiar: Fonamentat en dues modalitats:
o Modalitat de Personal de Suport
o Modalitat d'Estades en Entorns Comunitaris
El Servei de Conciliació Familiar ofereix a les famílies amb fills/es amb DID la possibilitat de disposar de temps laboral, de descans o d'oci, contribuint a millorar la seva Qualitat de Vida. Per això, proporciona un servei especialitzat de suport que s'adapta a les necessitats concretes de cada família.
En la Modalitat de Personal de Suport, s'ofereix suport 1 a 1 mitjançant hores d'atenció al/a la fill/a amb DID, permetent als membres del nucli familiar conciliar la seva vida personal, social i laboral durant aquest període.
La modalitat és flexible i personalitzada: el/la professional, la família i la Persona amb DID acorden les activitats a realitzar en l'habitatge familiar o en la comunitat, segons el necessari i el pressupost disponible.
En la Modalitat d'Estades en Entorns Comunitaris, es donen suport a partir d'estades amb pernoctació de curta durada en grups reduïts, perquè els membres del nucli familiar puguin conciliar la seva vida personal, social i laboral durant aquest període.
Busquem una persona per incorporar-se el maig de 2025 com a Controller del Servei de Conciliació Familiar del SAFDID
Aquesta figura tindrà la missió de garantir la implementació i millora contínua del servei, assegurant un resultat positiu en la gestió, seguiment i justificació del programa, així com en la relació amb les entitats executants, millorant la Qualitat de Vida del nucli familiar dels beneficiaris finals.
Responsabilitats
* Gestió integral del programa, incloent justificació de recursos i coordinació amb les entitats executants.
* Planificació i seguiment econòmic del programa, actualització del pressupost i coordinació amb l'àrea financera.
* Control i seguiment de dades econòmiques al CRM, elaboració d'informes mensuals.
* Identificació i implementació de millores en la gestió administrativa i econòmica.
* Gestió i planificació de la capacitació de les entitats en gestió econòmica i justificacions.
Perfil busquem
* Persona amb alta vocació de servei, actitud proactiva i positiva.
* Organitzada, responsable i rigorosa.
* Polivalent i amb capacitat multitasca.
* Capacitat de treball autònom i en equip.
* Iniciativa i capacitat d'aportar idees noves.
* Bones habilitats de relacions interpersonals i comunicació.
* Identificació amb els valors de l'economia social i el tercer sector.
Requisits necessaris
* Estudis mitjans o superiors en ADE, Empresarials, Polítiques o similars, o experiència en gestió econòmica i justificació de programes.
* Experiència mínima de 2 anys en funcions similars.
* Valorarem coneixement en gestió de projectes, seguiment pressupostari i cerca de finançament.
* Coneixements en anàlisi i justificació econòmica de subvencions.
* Nivell avançat d'ofimàtica, especialment Excel i programes de gestió.
* Idiomes: Català nivell C.
Oferim
* Incorporació el maig de 2025.
* Jornada laboral de 35 hores/setmana.
* Contracte indefinit.
* Remuneració de 28.000€ bruts anuals.
* Horari flexible i model híbrid amb 2 dies de teletreball a la setmana.
* 36 dies laborables de vacances.
Interessat/ada?
Aplica enviant el teu CV a ******. La convocatòria està oberta fins dilluns 2 de maig a les 08:00h.
#J-18808-Ljbffr