Descripció de l'oferta
Aquesta oferta es gestiona com a Procés d’Incorporació Urgent (PIU) per a l'empresa EL GRAN TEATRE DEL LICEU que necessita cobrir 1 vacant del perfil: PRODUCT MANAGER (Marketing / Comercial).
L’empresa es posarà en contacte amb les candidatures que compleixin els requisits i faran la seva valoració.
Depenent de la Direcció de Màrqueting i Comercial, es responsabilitzarà de la definició, planificació i execució de les accions necessàries per assolir el nivell d'ingressos objectiu de l'espectacle, producte o esdeveniment assignat i amb el pressupost de marketing definit.
Per a cada espectacle, producte o esdeveniment assignat es responsabilitzarà de detectar els arguments de venda per cada target definit.
Gestionar la campanya de publicitat a mitjans 360º:
* Elaborar un briefing de campanya per a l’agència de mitjans amb tota la informació necessària per definir la proposta de campanya.
* Valorar la proposta obtinguda per part de l’agència, que serà aprovada conjuntament amb la direcció del departament.
* Vetllar per la implementació de la campanya englobant les següents tasques:
o Gestionar la creativitat de les campanyes: peticions al dissenyador, revisió i entrega a l’agència per a la implementació (eina Trello) segons els timings del pla de campanya.
o Sol·licitar al departament Audiovisual les peces AV incloses a la campanya (spots, falques i vídeos en diferents formats), seguiment, revisió, aprovació i entrega a l’agència.
o Tipologia de creativitats/campanyes: banderoles, anuncis print, mitjans OOH (busos, tram, Opis, etc), spots TV, falques de radio, campanya digital (META, programàtica, Brand Days i qualsevol altra creativitat necessària per la correcta comunicació del títol).
o En creativitats digitals definir i implementar les UTM’s per tal de fer el correcte seguiment.
o Avaluar i analitzar els resultats de la campanya, detectant millores i aprenentatges per aplicar a futures campanyes.
o Controlar la facturació. Controlar la correcta recepció de les factures i que corresponguin al pressupost marcat per tal de tramitar-les al sistema ERP del Liceu (SAP).
Altres tasques relacionades amb la campanya:
* Elaborar els copys: falques de radio, offs spots, claims, body copys, newsletters, etc.
* Proposar accions promocionals amb grups o entitats relacionades amb el teatre.
* Definir Estratègia d'emailings i la seva realització (a través de l’eina de Mailchimp o similar).
* Elaborar recordatoris i enquestes de satisfacció, pre i post funció.
* Dur a terme el seguiment de la resta de materials de comunicació del teatre de cartells, banderoles, venecianes, etc (no contemplades dins el pla de mitjans).
* Plantejar accions promocionals per a determinats col·lectius.
* Plantejar qualsevol acció, fora de les habituals, per assolir l’objectiu.
* Valorar l’eficiència de les accions realitzades.
* Horari: 7 hores dia. Entrada flexible entre 8:30 i 9:30h.
* Retribució brut anual: 35.000 €/b/a a 38.000 €/b/a.
* Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats.
* Imprescindible: Diplomatura ò Llicenciatura complementada amb estudis específics o màster en Màrqueting i/o Màrqueting digital.
Imprescindible: experiència contrastada mínima de 3 anys com a product manager, especialment en màrqueting cultural o màrqueting afí a la tipologia de producte assimilable a la categoria Liceu.
Imprescindible: parlats i escrits els idiomes català, castellà i anglès. Valorable: Coneixement d’un quart idioma (alemany, francès o italià).
* Coneixements informàtics: Coneixements de SAP, d’aplicació de CRM (preferiblement Salesforce), Trello (gestió de projectes).
* Aptituds:
∞ Responsable i orientada als objectius de venda per aconseguir el pressupost d’ingressos fixat.
∞ Empàtica i amb facilitat en les relacions interdepartamentals.
∞ Capacitat d’adaptació i flexibilitat.
∞ Capacitat de treball sota pressió.
∞ Entusiasta, dinàmica, creativa i amb esperit crític.
∞ Habilitats analítiques (anàlisi de vendes, anàlisi del target, promocions, GAnalytics, etc).
∞ Habilitats comunicatives per a la realització de textos publicitaris atractius i persuasius i que estiguin alineats amb l’estil del teatre i per a cada target.
∞ Creativa en qualsevol feina assignada: textos, accions, promocions, imatge, etc.
* Valorable Condició acreditada de minusvàlua.
#J-18808-Ljbffr