Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència dun any o més fent tasques dadministratiu/va atenció al client?
Empresa de la zona de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu.
Les teves funcions serien:
- Atenció al client telefònica, E-mail (clients interns, proveïdors, clients externs).
- Gestió documental (arxius, gestió administrativo/a).
- Suport temes de facturació, compres, logístics, etc.
- Gestió de comandes, incidències i el seu seguiment.
- Altres tasques relacionades amb la posició.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
RequisitosRequisits: -Bons dots de comunicació. -Una persona amb clara orientació al client. -Resolució d'incidències. - Iniciativa -Domini dels idiomes català i castellà, es valora langlès. -CFGM Administració, CFGS Administració i finances. -1 any com a mínim d'experiència. -Valorable experiència en Indústria.
Responsabilidades
S'ofereix: - Contracte indefinit directe per empresa - Horari central. - Oportunitat de formació i creixement dins l'empresa. - Salari segons vàlua.Si creus que pots encaixar aquesta oferta, no ho dubtis, aplica!