Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència dun any o més fent tasques dadministratiu/va atenció al client?Empresa de la zona de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu.Les teves funcions serien:
- Atenció al client telefònica, E-mail (clients interns, proveïdors, clients externs).- Gestió documental (arxius, gestió administrativo/a).- Suport temes de facturació, compres, logístics, etc.- Gestió de comandes, incidències i el seu seguiment.- Altres tasques relacionades amb la posició.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin EtiquetasRequisitosRequisits:
-Bons dots de comunicació.-Una persona amb clara orientació al client.-Resolució d'incidències.- Iniciativa-Domini dels idiomes català i castellà, es valora langlès.-CFGM Administració, CFGS Administració i finances.-1 any com a mínim d'experiència.-Valorable experiència en Indústria.¿Qué ofrecemos?S'ofereix:
- Contracte indefinit directe per empresa- Horari central.- Oportunitat de formació i creixement dins l'empresa.- Salari segons vàlua.Si creus que pots encaixar aquesta oferta, no ho dubtis, aplica!