Empresa dedicada al sector de la consultoria ambiental busca una persona per donar suport administratiu al departament tècnic, amb l'objectiu d'elaborar, controlar i canalitzar tota la informació a obres. Suport a departaments de comptabilitat i gestió.
- Organitzar i actualitzar la documentació requerida - Revisió, gestió i validació de la documentació d'obra. - Suport continuat a gestions que s'encomanin des de Responsable Oficina Tècnica. - Tractament de parts de treball. - Coneixements i experiència en comptabilitat.
- Experiència 1 anys. - Formació acadèmica tècnica, valorant-se Formació Professional (FP2 o equivalent administrativa) - Aportar experiència en gestió documental. - Experiència mínima de 1 any. - Coneixements necessaris: gestió documental, atenció telefònica, domini paquet office, experiència comptable - Polivalència. - Permís de conduir i vehiculo propi.
- Administratiu
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
- anglès (parlat Mitjà, escrit Mitjà)
- Competències / coneixements: Organització i gestió del temps, domini d'eines d'oficina ,comunicació efectiva, atenció telefònica ,gestió de documents, coneixements de comptabilitat i facturació ,resolució de problemes, treball en equip i estabilitat, habilitats de servei al client ,compromís ètic
- Disponibilitat de vehicle
- Permisos de conduir: b+e
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa