Descripció de l'oferta
Entitat privada de caràcter social, sense ànim de lucre, amb més de 40 anys d'experiència en els serveis d'atenció domiciliària per a persones d'edat avançada, diversitat funcional o que es trobin en una situació sobrevinguda, està cercant un/a Gestor/a Integral de Serveis zona de Barcelona.
Dins d'una estructura de treball col·laborativa i horitzontal, cada gestor/a és responsable d'un territori concret, on gestiona els serveis de les persones usuàries i coordina a l'equip de persones cuidadores que els donen suport. A més, és la seva responsabilitat vetllar per la satisfacció tant dels qui reben el servei com dels qui el brinden.
Per a exercir la seva funció, ha de conèixer en profunditat la Cartera de Serveis de l'Entitat i saber posar-la en valor enfront de clients actuals i potencials, oferint i registrant cada intervenció en el sistema de gestió, assegurant un seguiment rigorós i transparent.
1. Atenció a persones usuàries i les seves famílies: Informar i assessorar persones interessades en els serveis d'assistència domiciliària. Escoltar i comprendre les necessitats de cada persona usuària i la seva família per a oferir un servei ajustat a la seva realitat. Elaborar pressupostos i propostes personalitzades. Realitzar tant la planificació del servei com l'assignació de cuidadors/as seguint les recomanacions del perfil indicat des de l'Àrea Social i Comunitària Fer un seguiment continu per a garantir que l'atenció sigui adequada i satisfactòria.
2. Coordinació/Gestió de l'equip de cuidadors/es- va referit a l'equip de cuidadors de cadascuna de les zones/territori del qual serà responsable el Gestor/a de Servei: Organitzar i gestionar l'equip de cuidadors/as dins del seu territori. Coordinar altes, baixes i substitucions, assegurant sempre la cobertura del servei.Planificar vacances i permisos laborals, facilitant la conciliació i el benestar de la persona cuidadora. Seguiment telefònic pautat després de la 1era assignació tant a nivell de família com cuidador Supervisar la labor del personal assignat i ser un punt de suport per a les seves necessitats. Gestió de les incidències de les persones cuidadores (absències, retards, registre horari, queixes o reclamacions, baixes laborals, reincorporacions). Valoració del servei i de les persones cuidadores assignades, conjuntament amb els cuidadors experts de l'àrea de desenvolupament social i comunitari.
3. Supervisió i seguiment de la qualitat del servei: Assegurar que l'atenció prestada compleix amb els estàndards de qualitat de l'entitat. Vetllar per la satisfacció tant de les persones usuàries i les seves famílies com de l'equip de cuidadors/as. Realitzar seguiment de l'usuari o de la família, recollint feedback o suggeriments per a la millora el servei. Registrar totes les intervencions i ajustos en el seguiment de gestió.
4. Gestió de la finalització de serveis: Acompanyar a les famílies en el procés de tancament del servei, assegurant un tracte pròxim i respectuós. Facilitar la transició en cas que la persona usuària necessiti altres recursos o serveis addicionals.
No cerquem una persona per negociar serveis ni amb caràcter comercial, la gestió es fa amb persones usuàries i les seves famílies, així com amb les persones cuidadores.
S'ofereix:
5. Tipus de relació professional: Contracte
6. Tipologia de contracte: Indefinit
7. Núm. Hores setmanals: 40
8. Horari: De dilluns a divendres de 9h a 18h
9. Retribució brut anual: 21000
Requisits
10. Categoria professional: Oficial de 2ª
11. Formació reglada requerida: Educació Social, Treball Social, Integració Social o similar
12. Temps d'experiència: 1-3
13. Coneixements informàtics: Habituat a utilitzar sistemes de gestió i ofimàtica de nivell mig
14. Altres requeriments específics: Experiència en coordinació / gestió de serveis d'assistència domiciliària Capacitat per a organitzar equips de treball (persones cuidadores) i gestió de serveis.
15. Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Lideratge, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
16. Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat