Titulacions: Ha de complir algun dels requisits següents: TÈCNIC SUPERIOR administració i finances GRAU en Administració i Direcció d'Empreses Experiència en l’ocupació: 36 mesos Coneixements d’informàtica: Ha de complir algun dels requisits següents: MICROSOFT OFFICE;SAP Idiomes: ESPANYOL;FRANCÈS;ANGLÈS;CATALÀ Nívell propi CA: Nívell professional:TÈCNICS I SENSE CATEGORIA LABORAL DETERMINADA; Nívell professional alternatiu:CAPS D'EQUIP Permís de conduir: B-AUTOMÒBIL <= 3.500 KG, SEIENTS <=9, AMB REMOLC <= 750 KG, I TRICICLES I QUATRICICLES DE MOTOR Tipus de contracte: LABORAL TEMPORAL;365 dies Horari: Versátil (entrada de 8h a 9h) i sortida 16:30h a 17:30h Dl a Dv Imprescindibles: Discapacitat Oferta exclusivament per a discapacitats. Responsable d'atenció al client d'empresa química. Tasques: Atendre consultes i sol-licituds dels clients. Rebre i introducció de comandes, priorització de les mateixes. Confirmar comandes, preus i disponibilitat de recanvis i/o mercaderies. Informar de l'enviament. Verificar dates d'enviament segons sol-licituds. Requisits: CFGS o llicenciat o grau en Administració o direcció d'empreses o silmilar. Experiència mínima 3 anys en lloc similar. Anglès avançat. Francès mitjà. Carnet de conduir i vehicle propi. Paquet Office. SAP avançat. - Experiència 36 mesos. EMPLEATS DE L'ÀREA D'ATENCIÓ ALS CLIENTS - TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR - títol fp de grau superior - administració - espanyol (parlat superior, escrit superior) - francès (parlat mitjà, escrit mitjà) - anglès (parlat superior, escrit superior) - català (parlat b2 - avançat, escrit superior) - Competències / coneixements: SAP - Disponibilitat de vehicle: automòbil - Permisos de conduir: b - Contracte laboral temporal (12 mesos) - Jornada completa
📌 Empleat de L'Àrea D'atenció Als Clients
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 San Celoni