Per a PIME de llarga tradició en el seu sector, seleccionem un/a RESPONSABLE DE COMPRES, per a gestionar i optimitzar, en cost i temps, la compra i l'aprovisionament de productes.
FUNCIONS:
* Dissenyar i establir els processos tècnics i administratius implicats en la compra de materials i productes.
* Coordinar als diferents departaments per aconseguir els objectius productius, de costos i qualitat dels subministraments.
* Col·laborar en l’elaboració del pressupost anual de compres.
* Controlar i perseguir contínuament la millora de les condicions de la companyia, així com la recerca de nous proveïdors.
* Canalitzar l’entrega de documentació tècnica sobre la qualitat de nous materials o modificacions dels existents.
* Gestionar la devolució de materials defectuosos.
* Optimitzar el nivell d’existències dels diferents productes.
* Realitzar el seguiment de les comandes a proveïdors
* Coordinar les relacions entre els proveïdors i els diferents departaments de la companyia.
* Realitzar/supervisar els inventaris anuals, periòdics o permanents, així com l’anàlisi d’existències
Imprescindible
* Experiència mínima d'1 any en compres, aprovisionaments o negociació de contractes
* Usuari/a avançat d'ofimàtica
Preferible
* Es valorarà positivament disposar d'estudis universitaris d'ADE o similar, tot i que no és imprescindible si té experiència
* Residència a La Garrotxa o zones limítrofes
* Coneixements del sector o afins
S'ofereix
* Jornada continuada (8h a 17h de dilluns a dijous i divendres fins les 15h), negociable
* Estabilitat Laboral
* Possibilitats de promoció