Sobre la Federació Catalana de Patinatge
La Federació Catalana de Patinatge (FCP) és una entitat privada d’utilitat pública i d’interès cívic i social que agrupa prop de 400 clubs i entitats a tot el territori. Amb presència a 40 de les 42 comarques de Catalunya i més de 30.000 llicències gestionades en dotze disciplines Hoquei sobre Patins Skateboarding, Patinatge Artístic, Inline Freestyle, Patinatge Velocitat, Roller alpí en línia, Hoquei en Línia, Descens, Roller Freestyle, Scootering, Roller Derby i Skate Cross), la FCP és l’entitat de referència del patinatge a Catalunya i treballa per impulsar el seu creixement i projecció.
Funcions principals
La persona seleccionada serà responsable de dissenyar i implementar l’estratègia de comunicació i màrqueting de la Federació, amb les següents responsabilitats:
· Desenvolupar i executar el pla estratègic de comunicació i la imatge corporativa.
· Dissenyar i implementar campanyes i accions de màrqueting alineades amb els objectius de la FCP.
· Administrar i desenvolupar els canals de comunicació de l’entitat, creant continguts d’interès i de qualitat pels grups d’interès.
· Col·laborar en l’estructuració de l’àrea, aportant metodologia i ordre.
- Coordinar la comunicació interna i externa de la FCP.
· Desenvolupar el pla d’accions necessaris que contempli les relacions amb els grups d’interès, l’entitat, etc;
definint argumentaris idetectant riscos reputacionals.
- Gestionar la relació amb mitjans, institucions i patrocinadors.
- Donar cobertura i difusió als esdeveniments i competicions.
- Vetllar per la coherència i actualització de la imatge de l’entitat (llibre d’estil, materials corporatius).
- Analitzar resultats i elaborar informes d’impacte.
- Control pressupostari anual assignat.
Requisits del perfil
Formació i experiència:
- Grau en Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme o Màrqueting Digital.
- Experiència mínima de 4-6 anys en llocs similars.
- Sòlides habilitats de redacció, estructuració de propostes i presentació de projectes.
- Coneixements sòlids en màrqueting digital (SEO, SEM, xarxes socials, email màrqueting, Google Analytics).
- Valorable experiència en entitats esportives, especialment en el sector federatiu.
Coneixements i habilitats:
- Excel·lent capacitat de redacció i comunicació.
- Creativitat i iniciativa.
- Coneixements de disseny gràfic i eines digitals (valorables).
- Nivell de català avançat.
- Capacitat d’organització, gestió de projectes i treball en equip.
Què oferim
- Incorporació a una entitat amb gran impacte en l’àmbit esportiu català.
- Projecte ambiciós per potenciar la presència i projecció de les nostres disciplines.
- Bon ambient de treball i col·laboració amb equips tècnics i esportius.
- Possibilitat de creixement professional i formació contínua.
- Horari: de dilluns a dijous de 9h a 18h i divendres de 9h a 16h (disponibilitat ocasional en caps de setmana).
Ubicació: Barcelona (amb possibilitat de teletreball parcial)
Tipus de contracte: Jornada completa, contracte indefinit
Incorporació: Immediata
AQUEST PROCÉS DE SELECCIÓ ÉS PER UNA ENTITAT ALIENA A LA UNIÓ DE FEDERACIONS ESPORTIVES DE CATALUNYA.
EN EL CAS DE PARTICIPAR EN EL PROCES DE SELECCIÓ, IMPRESCINDIBLE ADJUNTAR CV.