Overview
A Agroxarxa ampliem el nostre equip i cerquem una administradora de finques per incorporar-se a la nostra oficina de Sant Boi de Llobregat.
Responsabilitats
* Atenció telefònica i presencial als veïns i veïnes per gestionar incidències i queixes de les diferents comunitats gestionades.
* Gestió de rebuts i seguiment d’impagats.
* Seguiment d’obres;
Sol·licitud d’ajuts.
* Disponibilitat per assistir a les reunions de les comunitats de veïns/es fora de l’horari laboral.
Requisits
* Experiència d’un any. Es valora experiència en administració de finques i coneixements de TAAF. Molt valorable també experiència en atenció al client.
* Títol FP de Grau Mig
* Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)
* Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)
* Competències / coneixements: persona tranquil·la, serena, resolutiva i amb orientació al client.
Condicions
* Contracte laboral indefinit
* Jornada completa
* Salari mensual brut des de 1200 fins a 1300
Beneficis i altres
* Jornada completa: dilluns a dijous 8.30 a 17.30 h (flexibilitat);
divendres ocasional
* Div-, Estiu i Nadal jornada intensiva
* Formació contínua a càrrec de l’empresa
* Pla de retribució flexible (tiket restaurant, transport, llar d’infants, mútua mèdica)
* Permisos i polítiques de conciliació
* Paga de beneficis, retribució variable
* % de descomptes per serveis de la pròpia empresa, valorats en uns 400€
* Agroxarxa és una de les empreses adherides a la Reforma Horària i col·laboradora amb la igualtat d'oportunitats entre dones i homes
#J-18808-Ljbffr