Empresa dedicada a les instal·lacions elèctriques precisa incorporar un/a gestor/a de clients i controlador/a de compres per incorporar a l'equip de treball a Massanes.
Condicions laborals:
* Contracte: indefinit
* Horari: 40h/setmana (horari intensiu de 8 - 16h)
* Salari: 1646 € bruts / mes
Tasques i responsabilitats:
* Introducció de les dades dels clients al sistema CRM.
* Control de comptes de compres i stock.
Oferta vinculada al programa 30 PLUS:
Dirigida a persones aturades inscrites com a demandants d'ocupació a l'oficina de treball, preferentment majors de 45 anys i/o aturats de llarga durada, i residents a la comarca de la Selva.
Formació i experiència:
* Es valorarà formació en administració d'empreses.
* Experiència en administració i/o gestió (IMPRESCINDIBLE).
Altres requisits:
* Català i castellà.
* Coneixements d'informàtica a nivell d'usuari (Excel prioritàriament).
* Carnet B.
Competències valorables:
* Adaptabilitat al canvi.
* Comunicació.
* Relacions interpersonals.
#J-18808-Ljbffr