Descripció de l'oferta
Aquesta oferta es gestiona des de BARCELONA ACTIVA, com un procés d'incorporació urgent, per l'empresa B:SM (Barcelona de Serveis Municipals) que necessita incorporar personal per al Parc d'Atraccions TIBIDABO, amb el perfil: Operador/a de Restauració.
Només s'enviaran els CV's que més encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa
Funcions i Tasques: La funció més important, es la de ser facilitadors d´experiències a totes aquelles persones que visitin el Parc d´Atraccions del Tibidabo. En aquest sentit, ajudar en el propòsit del Parc "fer que tothom que es relacioni amb el Tibidabo es senti feliç".
Tasques:
- Compartir i contagiar l´entusiasme i la il·lusió de la nostra feina tant als nostres companys/es com a la clientela.
- Oferir una Atenció al Clientela basada en l´empatia amb ella, des de la flexibilitat i el respecte.
- Vetllar per l´acompliment de les mesures de seguretat de les diferents posicions de treball del Parc.
- Atendre a la clientela i potenciar la venda de productes del Parc.
- Cobrament a caixa.
- Potenciar la venda creuada dels productes.
- Mantenir la neteja de l'establiment i dels estris de treball utilitzats
- Preparació de menjar i begudes
- En establiments com la masia, es realitzen tasques més pròpies d'hostaleria com ara
cambrer, cuina, tall, barra...
-La resta són carrets i FoodTrucks on no calen perfils tan enfocats a l'hostaleria o amb experiència prèvia.
1. Tipus de relació professional: Contracte
2. Tipologia de contracte: Indefinit, fix discontinu
3. Núm. Hores setmanals: 40h, de dilluns a diumenge, amb 2 dies de festa seguits
4. Horari: 11:45-21:15
5. Retribució brut anual: 16455,26
Requisits
6. Categoria professional:
7. Formació: Molt valorable tenir un CFG Mig de turisme i hostaleria, restauració, etc. Batxillerat o estudis relacionats i/o experiència acreditada en tasques similars.
8. Temps d'experiència: molt valorable tenir experiència prèvia en la restauració, servei de terrassa.
9. Competències personals més desenvolupades: Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Orientació Estratègica
10. Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat