[pimecjobs.png]
[Captura2.PNG]
Descripción
Pimec selecciona pel Gremi de Reformes d'Interiors de Catalunya un/a:
TÈCNIC/A DE PROSPECCIÓ D'EMPRESES DEL SECTOR DE LES REFORMES D'INTERIORS
-----------------------------------
Funciones
Les seves funcions es centraran en:
-Promoure la participació de les persones treballadores als programes i serveis que executa l'entitat, en aquest cas el Programa d'orientació Projecta't com a element complementari i de suport a l'equip d'orientadors/es.
-Prospecció del sector de les reformes d'interiors per conèixer les necessitats de formació i qualificació professional de les empreses i els treballadors. (mínim 100 persones/any)
-Difusió dels serveis inclosos en el sistema de formació i qualificació professional (formació professional, orientació professional i avaluació i acreditació de competències a través de l'experiència i les vies de formació no formal).
-Suport en tasques administratives.
-Captació de possibles Associats.
-Dinamització de la xarxa de Contactes del gremi.
-Prospecció del teixit empresarial i coneixement del mercat de treball.
-Analitzar informació relativa al mercat laboral del territori de referència: informes de les promocions econòmiques dels Ajuntaments de la zona, de dades publicades per l'administració, dades publicades per les pròpies empreses, etc.
-Identificar els nous filons d'ocupació i dels sectors emergents.
-Identificar i analitzar les característiques de les empreses, els perfils professionals i les ofertes laborals del territori, necessitats formatives i/o acreditatives dels seus treballadors
-Col·laborar en la creació de material específic: informació sobre sectors d'ocupació, mercat de treball, etc per a les sessions d'orientació.
-Informar sobre el mercat laboral a l'equip d'orientació i les persones usuàries.
-Gestions administratives i documentals pròpies del programa, així com els aplicatius (Conforcat).
-Elaboració d'informes, arxiu, control documental i memòries. Elaboració d'una memòria de les actuacions de prospecció vinculades a les necessitats del sector, segon model normalitzat i utilitzant les eines i els indicadors establerts pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya a l'aplicació Conforcat.
-----------------------------------
Requisitos
-Experiència professional prèvia en tasques similars, valorable en el sector de reformes d'interiors.
-Coneixements d'informàtica d'usuari (Word, Excel, PowerPoint, correu
electrònic, etc.) i BBDD
-Habituat/da al tracte amb clients
-Facilitat i fluïdesa en atenció telefònica i personal
-Domini parlat i escrit del català i castellà
-Carnet de conduir i vehicle propi
-Persona proactiva i responsable, amb capacitat organitzativa del temps i
la feina, adaptable i polivalent.
-----------------------------------
Se ofrece
-Incorporació immediata.
-Contracte laboral fix discontinu.
-Jornada completa 40 hores setmanals de dilluns a divendres, amb horari
flexible segons les tasques a realitzar.
-Salari brut anual 24.000 (fixe + incentius), amb cobertura de despeses
derivades de l'activitat.
-Bon ambient de treball.
[Captura2.PNG]