Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Responsable d'intermediació (barcelona)

Barcelona
Fundació Intermedia
Publicada el 28 octubre
Descripción

Ubicada dins de l'Àrea d'Empresa i Negoci Digital. Té la responsabilitat de dissenyar, implementar i transversalitzar tot allò que faci referència als processos d’intermediació, incorporant metodologies de millora continua i impulsant la innnovació en els programes. Funcions i tasques descrites en el perfil professional.

Fórmula de treball híbrida (teletreball i presencialitat a les zones a on Intermedia disposa de seu)

Tasques i funcions
- Definirà i portarà el seguiment del pla d’intermediació concretat en el Pla anual de prospecció i el pla de fidelització empresarial.
- Aportarà coneixement actualitzat sobre el mercat de treball Post COVID 19, entorn PESTEL, tendències de contractació, entorn laboral 4.0 i estratègies de selecció amb les empreses.
- Assessorarà a les coordinacions de programa i als equips d’intermediació de cada programa sobre l’estratègia a seguir tenint en compte les particularitats de cada programa, les necessitats de les persones ateses i els objectius i indicadors a assolir. Així com sobre les mesures correctores quan es produeixin desviacions entre els objectius previstos i els resultats aconseguits.
- Dinamitzarà amb les direccions territorials les relacions empresarials estratègiques del territori.
- Farà el seguiment periòdic dels indicadors globals d’activitat d’intermediació i en valorarà els resultats (anàlisi i explotació de dades).
- Promourà la innovació i millora dels serveis existents per una millor adequació i resposta a la creació d’oportunitats laborals per les persones i cobertura de necessitats a les empreses.
- Implementació de l’estratègia d’integració IntJOB-intermediació, treballant per la implementació del pla i calendari acordat a tal fi.
- Dinamitzarà i garantirà els processos de Satisfacció i consultes pertinents pel que fa a participants i formadors/res seguint les recomanacions marcades en les auditories i les directrius de l’entitat.
- Responsable de la dinamització de l’estratègia global dels serveis a empresa de l’entitat. Això comprèn:

- Pel que fa a l’obertura de noves empreses:

- Investigació permanent per la identificació de noves oportunitats estratègiques de col-laboració empresa-entitat.
- Establir contactes amb aquelles empreses (grups) que siguin estratègics per presentar oferta de serveis a mida i cerca d’oportunitats de col-laboració de la mà de la direcció territorial corresponent.
- Elaboració de propostes concretes de col-laboració, convenis, etc.
- Designar la interlocució professional en cada cas i vetllar pel bon curs de les col-laboracions.
- Detecció de demandes de nous clients i gestió de les mateixes.
- Creació i dinamització del Pla anual de Prospecció.
- Pel que fa a la gestió de l’presente cartera d’empreses:

- Acompanyament als equips d’intermediació en l’elaboració del pla de fidelització i seguiment de les accions.
- Vetllar perquè l’operativa de les col-laboracions i relació amb empreses es fa d’acord a la metodologia i procediments establerts.
- Gestió d’incidències.
- En relació a funcions vinculades a comunicació:

- Col-labora amb l’área de Comunicació proposant accions de comunicació que acompanyin al pla de prospecció i fidelització d’empreses i dinamitzant que els i les professionals creïn materials base per la difusió.
- Liderar i dinamitzar les accions d’empresa a nívell d’entitat.
- Responsable de la BBDD d’empreses.

Perfil formatiu i laboral

ES DEMANA:

- Estudis universitaris en ciències socials, empresarials, jurídiques o polítiques,...
- Coneixements sobre RSC, mercat laboral, estudis de mercat, estratègies laborals...
- Experiència en tasques de coordinació estratègica de programes i/o serveis.

ES VALORARÀ:

- Experiència en gestió d’equips i/o coordinació de projectes.
- Experiència en l’establiment de relacions (comercials, laborals,...) amb el món empresarial.
- Experiència en la posada en pràctica del model d’ocupabilitat per competències.
- Experiència en la implementació d’accions i/o projectes col-laboratius.
- Coneixements vinculats a tecnologia, digitalització, 4.0, perspectiva de gènere,...
- Coneixements específics sobre implementació d’accions de Responsabilitat Social Corporativa empresarial.
- Coneixements sobre tècniques per dinamitzar grups.
- Coneixements específics de tècniques de resolució de conflictes.
- Coneixements en relació a la innovació social.
- Coneixements d’anglès (nívell Intermediate).

Què ofereix el mercat laboral?

Jornada completa de Responsable d’Intermediació.

Dins de l’área d’Empresa i Negocio Digital.

Condicions

Jornada: 38,5 hores setmanals.

Distribució jornada: 5 matins + 2 tardes.

Sou: a concretar a l'entrevista.
- Perfil/Requisitos

Els requeriments per participar en aquest procés de seleció els teiu descrits a l'apartat descripció
- Competencias
- Analizar y resolver prob

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Responsable D'intermediació (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar