Per indústria final ubicada al sud de la Garrotxa, cerquem un/a Tècnic/a Administratiu/va de Projectes que donarà suport directe a la CAP de Finances.
La seva missió serà gestionar el control pressupostari, el seguiment de subvencions i tota la documentació vinculada als projectes dinversions i millores ja siguin en infraestructures i/o maquinària, treballant coordinadament amb dues enginyeries externes que porten projectes CDTI, dinnovació i deficiència energètica.
La posició també inclou el sanejament i control de limmobilitzat: registre, estat i valoració dinfraestructures, instal·lacions i maquinària, així com la seva actualització a lERP.
Treballarà de manera transversal amb Enginyeria, Producció, Manteniment i Finances, i col·laborarà amb lequip administratiu de la planta. No és una posició de cap dobra, sinó una figura de coordinació i gestió documental i econòmica dels projectes. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
Experiència mínima d12 anys en funcions administratives vinculades a finances, projectes, control de costos o gestió documental.
Coneixements sòlids en entorns administratius i eines ofimàtiques.
Capacitat dorganització, rigor i seguiment.
Residència a la zona o possibilitat de desplaçar-se diàriament a la planta.
Coneixements en gestió de subvencions (CDTI, eficiència energètica, innovació).
Experiència en ERP, preferentment Microsoft.
Coneixements de valoració dimmobilitzat, amortitzacions i control dinstal·lacions.
Experiència prèvia en entorns industrials.
Capacitat per treballar en projectes transversals involucrant diferents perfils tècnics.
Català i castellà nivell avançat.
Anglès B1 (valorable).
Disponibilitat per treballar presencialment a la Vall d´en Bas.