Overview
Des de Commonsense seleccionem DIRECTOR/A DE MÀRQUETING per empresa del sector gran consum amb consolidada trajectòria i una clara estratègia de creixement.
Es tracta d’un projecte estratègic i amb pes dins de l’organització, en què la persona seleccionada liderarà l’àrea de màrqueting amb l’objectiu de reforçar el posicionament de marca, impulsar el desenvolupament de productes i consolidar el creixement de l’empresa en els diferents canals i mercats. La seva missió serà la de definir i executar l’estratègia global de màrqueting de la companyia, en alineació amb la direcció general i l’equip comercial, per enfortir la notorietat i coherència de la marca, millorar l’experiència del client i contribuir al creixement del negoci.
La persona seleccionada s’encarregarà de:
* Dissenyar i garantir l’execució de l’estratègia de màrqueting i comunicació, d’acord amb els objectius corporatius i el pressupost assignat.
* Impulsar la presència i la coherència de la marca en tots els canals i punts de contacte amb el client.
* Desenvolupar plans promocionals i accions de visibilitat en coordinació amb l’equip comercial.
* Coordinar la comunicació corporativa i de producte: relacions amb mitjans, accions institucionals i llançaments.
* Supervisar les accions vinculades al punt de venda: materials visuals, campanyes, esdeveniments, fires i altres iniciatives de promoció.
* Identificar i coordinar les necessitats de formació de producte dels equips interns i comercials.
* Establir els objectius anuals del departament i fer-ne seguiment, garantint l’execució de projectes i resultats.
* Planificar i controlar el pressupost del departament i avaluar-ne l’impacte en la rendibilitat global.
* Analitzar resultats i tendències de mercat per detectar oportunitats i donar suport a la presa de decisions estratègiques.
* Impulsar accions de fidelització i reforçar la relació amb clients i consumidors.
* Representar la marca en col·laboracions amb institucions i organismes sectorials.
* Coordinar proveïdors externs per a la creació de materials de màrqueting i comunicació.
Què busquem?
* Formació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Màrqueting o similar.
* Molt valorable formació complementària en Màrqueting estratègic i/o Vendes.
* Experiència consolidada en lideratge d’àrees de màrqueting en entorns industrials, alimentaris o de gran consum.
* Coneixements sòlids en comunicació, estratègia de marca i desenvolupament de producte.
* Domini d’eines ofimàtiques (Word, Excel, PowerPoint) i SAP.
* Bon nivell d’anglès (mínim B2-C1).
* Lideratge i gestió d’equips.
* Planificació estratègica i gestió de projectes.
* Orientació a resultats i capacitat d’anàlisi.
* Habilitats de comunicació i negociació.
* Orientació al client i al mercat.
* Capacitat per treballar en entorns dinàmics i sota pressió.
Què oferim?
* Oportunitat d’incorporar-se a una empresa sòlida i en creixement dins del sector alimentari.
* Posició estratègica i amb visibilitat dins del comitè de direcció.
* Projecte amb pes, autonomia i capacitat d’impacte real sobre la marca i el negoci.
* Condicions competitives, adaptades a l’experiència i responsabilitats de la posició.
#J-18808-Ljbffr