Vols formar part d'un equip que construeix diferent per canviar la societat on vivim?
Calaf Grup vol incorporar un/a Tècnic/a Administratiu/va per a la gestió de la flota de vehicles del Grup.
Tasques principals:
* Coordinació i gestió de la flota (més de 500 vehicles).
* Seguiment i resolució d'incidències diàries: taller, accidents, canvis.
* Tramitació d'altes i baixes de vehicles.
* Gestió de targetes de combustible.
* Optimització de processos per garantir la disponibilitat i seguretat de la flota.
Requisits:
* Experiència prèvia en gestió de flotes o logística.
* Coneixements en renting i assegurances.
* Capacitat d'organització i resolució d'incidències.
* Habilitat per gestionar múltiples tasques simultàniament i mantenir el control en entorns dinàmics.
* Domini d'eines ofimàtiques i sistemes de gestió.
* Bona comunicació i treball en equip.
Què t'oferim:
Contracte Indefinit amb horari flexible i un dia de teletreball a la setmana.
Incorporació a un equip consolidat, amb departaments transversals de suport.
Bon clima de treball.
Salari segons vàlua, amb possibilitat d'adherir-se a un pla de retribució versátil: assegurança mèdica, tiquet guarderia, transport, entre d'altres
Formació contínua a càrrec de l'empresa.
Calaf Grup es una empresa familiar amb una trajectòria de més de seixanta anys en el sector, vinculada al territori, compromesa amb el medi ambient, la qualitat i en l'execució, com també en la igualtat d'oportunitats, garantint un entorn inclusiu i divers on totes les persones, independentment del seu gènere, raça, orientació sexual, religió o discapacitat, tinguin les mateixes oportunitats de desenvolupament i creixement professional.