Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Helpdesk - atenció a l'usuari tic - entitat social (girona)

Girona
*Nombre Oculto*
TIC
Publicada el 15 noviembre
Descripción

Plataforma Educativa agrupa **10 entitat**s** d'iniciativa social sense ànim de lucre que tenen com a objectiu millorar la qualitat de vida de les persones amb menys recursos i en situació de risc. La xarxa d’entitats que en formen part compta amb **més de 1.000 professionals** repartits en més de **150 serveis** arreu de Catalunya.L'activitat de les entitats de la xarxa Plataforma Educativa es centra en:- Atendre a la infància i joventut en situació d’exclusió social.- Millorar l'autonomia de persones amb discapacitat intel-lectual.- Millorar l'ocupabilitat i la inclusió sociolaboral de diferents col-lectius.- Acompanyar a infants i famílies amb serveis terapèutics i treball comunitari.- Fomentar l'economia verda i circular des d'una cooperativa de serveis.- Defensar els drets humans i potenciar el desenvolupament humà sostenible en projectes de cooperació internacional.- Fomentar la participació i el voluntariat.Continuem creixent i actualment necessitem incorporar a l’equip de TIC del grup d'entitats Plataforma Educativa una persona **professional d'atenció a l'usuari/a** que vulgui formar part d’un equip dinàmic per atendre i resoldre incidències TIC.La persona seleccionada aportarà dinamisme en la resolució de incidències, establirà empatia amb les persones demandants del servei, amb l'objectiu d'aconseguir una alta capacitat de resolució d’averies i incidències.Les **funcions principals** seran:- Suport al manteniment de sistemes.- Gestió de les incidències. Avaluació, priorització, resolució i tancament.- Formació a la persona usuària.- Suport territorial als serveis.- Promoció de la millora continua (anàlisi de dades i el seguiment dels procediments)A continuació et detallem **què estem buscant**:- Experiència en posició similar de helpdesk, servicedesk, atenció a la clientela o a la persona usuària.- Formació en CFGS Sistemes Informàtics o CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes.- Coneixements de servidors (active directory, windows server,...), xarxes i hardware, virtualització (vmware) i telecomunicacions en general.- Capacitat alta de comunicació i atenció al client.- Habilitats en afrontament positiu, ressolució de problemes i treball en equip.**I què oferim?**Incorporar-te a una xarxa d’entitats socials que vetlla pel desenvolupament dels col-lectius més desafavorits.Contracte fix al 100% de la jornada de 37,5 hores setmanals.Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i una tarda a la setmana.Salari brut anual segons ajust competencial entre 18.277€ i 21.596€T’interessa? Inscriu-te! **T’estem esperant **; )

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Consultor/a tic
Girona
Plexus Tech
TIC
Oferta cercana
Consultor/a tic - remoto
Girona (17006)
Plexus Tech
TIC
Oferta cercana
Consultor/a tic (junior)
Girona
Indefinido
Leyton
TIC
Ofertas cercanas
Empleo Informática en Girona
Empleo Girona
Empleo Provincia de Girona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Informática > Empleo TIC > Empleo TIC en Girona > Helpdesk - Atenció A L'Usuari Tic - Entitat Social (Girona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar