Les funcions bàsiques a desenvolupar són les següents:
- **Redactar i supervisar projectes relacionats amb la planificació urbanística i d’habitatge de la ciutat.**
- Redactar documents de planejament general i derivat, projectes d’urbanització, estudis previs i altra documentació relacionada amb la planificació urbanística.
- Elaborar propostes en matèria de planificació de zones urbanes, disseny d’espais públics, habitatge, rehabilitació urbana, mobilitat i desenvolupament urbanístic.
- Dur a terme el seguiment i supervisió de la redacció del planejament d’iniciativa privada i d’altres administracions.
- Vetllar per la tramitació dels expedients urbanístics.
- **Informar i assessorar en matèria urbanística.**
- Informar llicències d’obres i d’activitats en relació amb el planejament urbanístic.
- Informar per a l’emissió de certificats de règim urbanístic.
- Informar i assessorar tant a la pròpia área, com a la resta de l’organització i l’equip de govern.
- Atendre i assessorar al públic, personal i telefònicament, resolent aquelles qüestions per a les que estigui facultat/da.
- Gestionar la informació pública del planejament urbanístic
- **Col-laborar en la redacció dels projectes de gestió urbanística i en les valoracions del sòl.
- **Coordinar els recursos assignats per al desenvolupament de les tasques pròpies de planejament urbanístic.
- **Donar suport a d’altres serveis de l’área en relació amb els espais públics i la seva urbanització incloent la direcció d’obres.**
Cal disposar del **títol oficial d'arquitecte/a **o el grau en **arquitectura juntament al màster habilitant.
**El termini d'inscripcions és del 20 de febrer al 19 de març **.