Descripción de la oferta
El nostre client és una important assessoria amb 10 anys de trajectòria oferint solucions integrals als seus clients en les àrees de comptabilitat, fiscalitat, laboral i consultoria empresarial. Disposen de 3 seus a nivell nacional i actualment, per motius de creixement, necessiten incorporar dins el seu equip de Manresa, un/a Recepcionista.
Quines seran les teves funcions?
1. Gestió de correu electrònic i postal: recepció, classificació i distribució de documentació.
2. Organització d’agendes i cites: coordinació de reunions entre clients i professionals de l’assessoria.
3. Arxiu i digitalització de documents: manteniment de l’ordre documental físic i digital.
4. Suport administratiu: elaboració de documents bàsics, escaneig, fotocòpies, actualització de bases de dades.
5. Facturació i cobraments senzills: suport en la gestió de rebuts, pagaments o entregues de documentació fiscal
Què t’oferim?
6. Ambient de treball innovador i dinàmic
7. Vacant estable
8. Lloc de treball: Manresa
9. Horari: dll-dj 9h-14h i 15h-18h, dv 9h-15h
10. Formació continua
11. Sou segons valua
Et vols incorporar en una empresa en constant creixement, dinàmica i orientada a futur? Si ets inquiet, tens ganes d’aprendre constantment i busques un bon ambient de treball, aquesta es la teva oportunitat!