Requisits personals:
1. Ets proactiu/iva: visió positiva al canvi. T'agraden els entorns flexibles, tens iniciativa i creativitat!
2. Ets capaç d'entendre i adaptar-te als valors de l'empresa i identificar-te amb ells.
3. Ets una persona responsable i autònoma: persona rigorosa i detallista, conscient del nivell de responsabilitat que comporta la realització de les tasques.
4. Tens bones habilitats de comunicació verbal i escrita i capacitat de transmetre de manera clara i concisa.
5. Tens capacitat de flexibilitat: capacitat de prioritzar les tasques i estàs còmode amb un alt volum de treball.
6. Ets una persona compromesa i dedicada a les tasques assignades.
7. Ets una persona resolutiva: tens la capacitat de resoldre problemes i incidències amb determinació.
8. Cooperació i treball en equip: capacitat per fomentar ambient de cooperació i respecte, col·laborant activament per assolir els objectius comuns.
Responsabilitats:
1. Gestionar processos d'incorporació de nous empleats i contractacions.
2. Comunicacions internes i actualització de manuals.
3. Gestió de tot el procés de nòmines: control de nòmines, gestió dels pagaments i comunicació d'incidències.
4. Gestió del procés de recaptació de la Seguretat Social.
5. Càlculs d'IRPF.
6. Atenció a les consultes internes de caràcter laboral d'altres bases i/o departaments.
7. Actualització a la base de dades i de la documentació.
8. Relacions amb organismes públics.
9. Realització de qualsevol altra tasca que sorgeixi al departament assegurant el compliment de les operacions i necessitats de l'empresa.
Requisits mínims:
1. Experiència mínima de 3 anys.
2. Diplomatura o Grau en Relacions Laborals o estudis similars.
3. Domini del Paquet Office.
4. Eines pròpies de gestió de personal (Sage 200).
5. Domini dels sistemes Winesuite, Delta, Contract@, Sistema Xarxa, Certific@2.
6. Coneixement de la normativa, legislació i Seguretat Social.
7. Valorable anglès.
#J-18808-Ljbffr