Ubicació: BarcelonaSobre Nosaltres: A Armadans Sancho, ens dediquem a la gestió de comunitats de propietaris, lloguers i patrimonis, a més de la comercialització d’habitatges. Prioritzem la transparència i el tracte personalitzat. La nostra missió és oferir un servei d'excel·lència, adaptant-nos a les necessitats de cada client amb un tracte amable i professional.Descripció del Lloc de Treball: Estem buscant un/a Recepcionista motivat/da i amb experiència per oferir una atenció al client excepcional. El/la candidat/a ideal haurà de ser capaç de gestionar la recepció i les tasques administratives relacionades, assegurant un servei de qualitat i satisfacció per als clients.Responsabilitats:Atenció i recepció de trucades telefòniques i visites.Coordinació de correus, paquets i correspondència interna.Suport administratiu a diferents departaments.Organització i manteniment de l'espai de recepció i sales de juntes.Resolució d'incidències i suport en la gestió de dels clients.Coordinació amb proveïdors i serveis externs.Requisits:Imprescindible domini del català, castellà i anglès.Experiència prèvia en recepció o atenció al client.Orientació al client i capacitat de treballar en equip.Títol universitari en Administració d'Empreses, Relacions Públiques, o similar serà valorat positivament.Excel·lents habilitats comunicatives i organitzatives.Si creus que el teu perfil encaixa no dubtis a inscriure’t i et contactarem!