Busquem Responsable d’Administració i Finances! T’hi apuntes? Qui som? Good Bio Foods som una empresa jove i en creixement, amb esperit d’start-up, compromesa amb l’alimentació saludable, sostenible i transparent. Mitjançant el sector de les begudes i l’alimentació saludable i compromesa, busquem aportar valor a totes les parts involucrades en la cadena: des del camp i la pagesia fins al consumidor final.Ens trobem en un moment clau, en què l’organització interna i la gestió financera són estratègiques per garantir la nostra viabilitat i preparar el camí cap a l’expansió. Busquem una persona polivalent, amb capacitat analítica i operativa, que vulgui assumir la gestió administrativa diària mentre contribueix amb visió financera i estratègica. Què faràs en el teu dia a dia?Gestió administrativaCoordinar, supervisar i executar els processos administratius de l’empresa.Gestionar facturació, cobraments, pagaments, proveïdors, albarans i documentació contractual.Supervisar les obligacions fiscals (IVA, impostos, declaracions) en coordinació amb l’assessoria externa.Organitzar la documentació i optimitzar els processos administratius.Gestió financeraElaborar i mantenir actualitzats els estats financers: balanços, P&L, cash-flow, previsions i projeccions.Donar suport a la direcció en la planificació financera i el control pressupostari.Generar informes que donin visibilitat sobre la salut financera de l’empresa.Detectar oportunitats d’eficiència i millora en la gestió de recursos.Tot i que no és indispensable, seràs un match perfecte si tens...Formació en ADE, Economia, Finances o similar.Experiència d’1-3 anys en posicions similars, preferiblement en startups, pimes dinàmiques o entorns en creixement.Capacitat per combinar tasques operatives (gestió administrativa diària) amb visió estratègica financera.Coneixements en comptabilitat, fiscalitat i control de gestió.Domini d’Excel/Google Sheets i, valorable, experiència amb eines de gestió.Mentalitat startup: flexible, àgil i amb ganes de construir processos des de zero. Què oferim?Incorporació a una empresa en creixement amb un equip dinàmic i compromès.Rol amb autonomia i espai per organitzar i liderar l’àrea administrativa i financera.Equip proper, dinàmic i amb una visió d’impacte compartida.Flexibilitat horària i un entorn de treball proper i col·laboratiu.