Associació de Veïns de Pedralbes Barcelona
L'Associació de Veïns del barri de Pedralbes busca una persona que sigui responsable de les tasques administratives generals de l'associació.
Reportarà directament al Vicepresident de l'Associació de Veïns i haurà de col·laborar estretament amb els membres de la Junta Directiva.
Lloc de treball : local de l'Associació, actualment a Can Ponsic (barri de Pedralbes).
20 hores setmanals presencials. Horari de 9,30 a 13,30 de dilluns a divendres.
Les principals tasques a exercir són :
* Emetre trimestralment els rebuts i factures de tots els abonats al Servei de Vigilància Nocturna i gestionar el seu cobrament.
* Emetre anualment els rebuts i factures de les quotes dels socis de l'Associació de Veïns i gestionar el seu cobrament.
* Gestionar i justificar anualment les possibles subvencions a rebre.
* Col·laborar en la preparació dels esdeveniments solidaris que realitza l'Associació: Mercat de Nadal, Cursa Antena Solidària i Festivitat de Santa Eulàlia.
* Recolzar en l'organització del Mercat de Nadal de Pedralbes, el dia de la seva celebració i en dies anteriors si fos necessari.
* Participar en la preparació de l'Assemblea Anual de l'AVP i assistir-hi el dia de la seva celebració (normalment una tarda de juny a partir de les 18.00 h).
* Participar en l'edició i redacció de la revista Pedres Albes, que edita l'Associació de Veïns dues vegades a l'any.
* Assistir a les reunions de la Junta Directiva de l'AVP, que normalment són mensuals i a partir de les 18:00 h.
* Proporcionar suport administratiu general: arxivar documents, gestionar subministraments d'oficina i realitzar altres tasques segons sigui necessari.
* Gestionar els pagaments als diversos proveïdors de l'Associació.
Són necessàries les següents aptituds :
* Experiència prèvia en rols administratius i en programes de facturació. Experiència en Factursol és benvinguda.
* Bones habilitats de comunicació oral i escrita.
* El/la candidat/a ideal serà responsable de proporcionar suport administratiu eficient i efectiu a la junta directiva. La capacitat per comunicar-se de manera efectiva, gestionar múltiples tasques i mantenir la confidencialitat són habilitats essencials per a aquest rol.
* Impuls, habilitats resolutives i capacitat de gestió i organització són imprescindibles.
* Capacitat per prioritzar tasques.
* Habilitats interpersonals i d'atenció telefònica.
* Bona comunicació escrita i oral en català i castellà.
* Competència en l'ús de programes d'oficina, com Microsoft Office.
#J-18808-Ljbffr