Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere. Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones. Estem cercant una persona per a cobrir la vacant d’Educadora Social amb Certificat de Discapacitat FORMACIÓ: Diplomatura o Grau d’Educació Social o Treball Social FUNCIONS I TASQUES: Resultats esperats periòdicament: · Realitzar l’acollida de la família en el moment de l’entrada al Servei. · Coordinació amb els i les professionals referents del Equips bàsics d’atenció social per acompanyar a les famílies i persones ateses en la cerca d’alternatives habitacionals, entre d’altres. · Elaborar el contracte assistencial d’acord amb el model adjunt a l’annex 1 del Reglament i facilitar-ne una còpia a la família. · Vetllar per la convivència i donar suport en la organització de les tasques de manteniment i neteja per part de les famílies acollides. · Informar a les famílies del drets i deures establerts al Reglament i facilitar-ne una còpia segons l’annex 2 del Reglament. · Facilitar la convivència i la cohesió a través de la proposta d’activitats i tallers de trobada entre famílies residents en un mateix equipament. RESULTATS: · Setmanalment: elaboració de diaris de seguiment, tant si es tracta de vistes presencials, com d’intervencions telefòniques i/o coordinacions amb recursos i referents. · Mensualment: participació de les reunions d’equip i dels grups de treball específics convocades en el marc del PIR BCN i la gestió del Servei d'Allotjament Residencial d'Urgència El Prat. · Mensualment: participació de les sessions de supervisió convocades en el marc del PIR BCN i la gestió del Servei d'Allotjament Residencial d'Urgència El Prat. · Mensualment: elaboració informes mensuals de seguiment (quantitatius i qualitatius). · Mensualment: elaboració dels ajuts corresponents d’aportacions per l’ús de l’habitatge. · Mensualment: suport en el seguiment per garantir el correcte manteniment i cura de l’habitatge. · Mensualment: suport en el seguiment de la justificació d’ajuts econòmics. · Mensualment: seguiment del Pla d’estalvi i suport en la organització econòmica i familiar. · Mensualment: promoció i dinamització d’activitats comunitàries amb i per les persones ateses · Mensualment: actualització de graella de dades i d’indicadors. · Mensualment: seguiment i tancament de les incidències immobiliàries a càrrec de les famílies. · Mensualment: actualització expedients (físics i informàtics). · Mensualment: Elaborar la documentació de seguiment des casos: diari de seguiment, informe mensual. Graella de dades i d’indicadors actualitzades de manera mensual. · Mensualment: Assegurar i preservar la documentació actualitzada de casos en els expedients tecnològics i físics (seguint la protecció de dades vigent). · Trimestralment: revisió dels habitatges i actualització d’inventaris amb es famílies. · Detecció d’incidències no comunicades. · Trimestralment: elaboració, revisió i adaptació del pla de treball amb les famílies. · Quadrimestralment: seguiment del desplegament del/s propi/s projecte/s a través del pla de treball. · Quan calgui: gestionar els acords d’allotjament i de pròrrogues dels seus casos, així com els ajuts segons el criteris de qualitat. COMPETÈNCIES: · Capacitat per treballar en equip · Organització i planificació de la feina · Habilitat comunicativa i escolta activa · Capacitat detecció de necessitats i de formular alternatives d’atenció. · Puntualitat en les obligacions laborals · Habilitat informàtiques de Gestió (Excel i Word) i xarxes socials. · Autonomia per al seu lloc laboral · Utilització dels procediments · Capacitat de gestió de les emocions davant situacions d’estrès · Capacitat de gestionar la frustració CONDICIONS: Certificat de Discapacitat: mínim el 33% Jornada laboral : complerta (38,50 hores setmanals) Conveni Acció Social amb infants, joves, famílies i altres en situació de risc d’exclusió social de Catalunya Sou: 25.541,6 euros bruts anuals Lloc de treball : Barcelona Horar: de dilluns a divendres Tipus de contracte: Indefinit Inici: Immediat