Descripció
Faura-Casas Auditors Consultors cerca incorporar un/a Auxiliar Administratiu/iva per al Departament d’Administració per la gestió d’informes d’auditoria i consultoria.
Funcions principals:
* Preparació de documentació, informes i tasques de seguiment administratiu.
* Suport administratiu general del despatx.
* Gestió documental i arxiu.
* Edició i enquadernació d’informes.
Requisits:
* Experiència mínima de 2 anys en despatxos professionals (assessories, consultories, auditories, etc).
* Habilitats comunicatives i bona redacció.
* Capacitat d’organització i autonomia en la gestió de tasques.
* Haver treballat o col·laborat amb entitats del sector públic o conèixer els seus procediments administratius.
* Coneixements en gestió documental i plataformes administratives.
* Domini alt d’idiomes català oral i escrit.
Què oferim?
* Contracte indefinit a jornada completa.
* Bon ambient de treball i dinàmic.
* Possibilitat de creixement i formació interna.
* Salari entre 21.000 i 24.000 € b/a.