En el Centre Especial de Treball (femcet) de l'Associació Catalana d'Esclerosi Múltiple busquem un/a recepcionista per a important entitat centrada en la promoció de la cultura i la llengua catalana. La persona se encarregarà de l'atenció al/a la soci/sòcia, rebre clients i proveïdors de l'oficina, així com gestionar les comunicacions entrants i sortints tant en persona com per telèfon i correu electrònic. A més a més, el/la recepcionista donarà suport en tasques administratives i d'altres segons les necessitats de l'empresa, i es farà càrrec del tancament diari de la Seu.
TASQUES A DESENVOLUPAR
· Recepció i atenció al client extern i intern:
- Saludar i rebre als visitants de manera cordial i professional
- Atendre les consultes i dirigir als visitants a les persones o departaments apropiats
- Gestió de socis/sòcies: altes, baixes, donatius, consultes...
- Gestionar les trucades telefòniques entrants i fer seguiment dels missatges
- Mantenir i actualitzar els registres de visitants
- Gestió magatzem
- Registre i lliurament de claus
- Rebre donatius (en efectiu o en targeta), gestió i cura dels diners
- Tancament diari de la Seu (portes, finestres, aires condicionats i alarma)
· Gestió de correspondència i paqueteria:
- Rebre, classificar i distribuir el correu i els paquets entrants
- Organitzar i enviar correu sortint, inclosos documents i paquets
· Suport administratiu:
- Ajudar en la preparació i distribució de documents interns (fotocòpies, escàner, enquadernació, plastificació...)
- Coordinar reserves de sales de reunions i gestió del calendari de reunions
- Gestió de subministraments d'oficina, com a material d'oficina, de cuina, etc.
- Gestió de proveïdors (aigua, cafè, fruita...)
- Gestió de reserves de taxis
QUÈ S'OFEREIX?
- Tipus contracte: temporal de foment d'ocupació per a persones amb discapacitat
- Durada contracte: 1 any amb possibilitats reals de prorrogar (conversió a indefinit)
- Tipus jornada: parcial de 18h setmanals
- Horari: de dilluns a dijous, de 15.00 a 19.30
- Salari brut anual: 6.660€ bruts anuals (555€ bruts mensuals)
- Número pagues: 12
- Incorporació: immediata
Requisits mínims:
- IMPRESCINDIBLE ESTAR EN POSSESSIÓ DEL CERTIFICAT DE DISCAPACITAT EN UN GRAU IGUAL O SUPERIOR AL 33%
- Nivell formatiu mínim: batxillerat
- Ofimàtica: coneixement mitjà de sistemes telefònics i programari d'oficina
- Idiomes: excel·lència en la comunicació verbal i escrita en català
Especialitat:
- No requerit
Horari:
- De dilluns a dijous, de 15.00 a 19.30